تاکید مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی شرکت و با مدرس خیابانی استاندار سيستان و بلوچستان و اعضای کمیسیون ساماندهی استان روند اقدامات‌ در این زمینه را به بحث و گفتگو گذاشتند.
کد خبر: ۱۰۰۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 23 October 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سردار دکتر محمودی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در سفری به استان سیستان و بلوچستان با هیئت همراه با توجه به تحولات اخیر افغانستان ضمن بازديد از روند خدمات رسانی به مهاجرین و آوارگان جدیدالورود در جلسه کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی شرکت و با مدرس خیابانی استاندار سيستان و بلوچستان و اعضای کمیسیون ساماندهی استان روند اقدامات‌ در این زمینه را به بحث و گفتگو گذاشتند.

در ادامه این سفر دستیار وزير و مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور از برخی از نقاط مرزی بازدید و سپس با مهاجرین و آوارگان جدید الورود که پس از تحولات اخیر در افغانستان که به ناچار به کشورمان پناه آورده اند دیدار و گفتگو کرد.

وی همچنین از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سیستان و بلوچستان بازدید و ضمن گفتگو با کارکنان آن اداره کل رهنمودهای لازم را در جهت ارائه خدمات بهتر به اتباع و مهاجرین خارجی ارائه نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار