معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان به دلیل مشکلات موجود در عرصه آموزش و پرورش نیازمند افزایش حضور خیرین است و به همین دلیل مسئولان موظفند شرایط حضور آنان را در استان تسهیل کنند.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱ 14 November 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ابوذر کوثری در بیست و سومین جشنواره خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: خیرین مدرسه ساز اثری ماندگار از خود برجای می گذارند، چرا که این اقدام آنان زمینه توسعه انسانی و در نهایت توسعه کشور را فراهم می‌کند.

وی افزود: طی چند سال اخیر میزان تعهد خیرین استان و رتبه‌های کسب شده در این زمینه رشد بسیار خوبی داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: علی رغم همه این تلاش ها و زحمات به دلیل وجود متغیرهایی همچون رشد بالای جمعیت دانش آموزی مشکلات عدیده ای در مسیر تامین فضا و نیروی انسانی در این استان وجود دارد.

کوثری خاطر نشان کرد: حضور موثر و کارآمد خیرین در استان موجبات دلگرمی و مایه مسرت و خرسندی مردم و دانش آموزان است و باید شرایط مشارکت همه جانبه آنان را تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: موضوع ساماندهی تشکل‌های مردم نهاد و مجموعه‌های خیریه را با جدیت دنبال کرده و می‌کنیم و با هدف بهره‌گیری هر چه بیشتر از این بستر باید زمینه‌سازی بهتر و دقیق تری وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از خیرین مدرسه ساز استان تجلیل به عمل آمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار