مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان؛ شناسایی چهره واقعی استان با فرهنگ غنی اقوام، پوشش و جاذبه های بکر و دیدنی به کمک ورزش تاثیر چشمگیری خواهد داشت که مدال تاریخی «دانیال شه بخش» در قهرمانی جهان مصداق بارز آن می باشد.
کد خبر: ۱۰۰۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۴ 15 November 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در دیدار با دانیال شه بخش مدال‌آ‌ور بوکس جهان اظهار داشت: باید از موقعیت قهرمانی دانیال شه بخش در سیستان و بلوچستان استفاده و جوانان را به این سمت و سو حرکت دهیم.

وی افزود: موقعیت قهرمانی دانیال شه‌بخش باید در سطح جامعه الگو‌سازی و پررنگ شود زیرا اگر نتوانیم جوانان را به سمت ورزش و فعالیت‌های مثبت سوق دهیم زیان‌بار خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: موفقیت دانیال شه بخش در عرصه بوکس در سطح جهانی نه تنها توانست چهره استان را تغییر بدهد بلکه نشان داد تصویری که از این استان به لحاظ فقر و محرومیت وجود دارد درست نیست واگر به این استعدادها توجه کنیم حتما آنها را به فعلیت رسانده و نتیجه خواهیم گرفت.

گفتنی است دانیال شه‌بخش در مسابقات جهانی صربستان با صعود به مرحله نیمه‌نهایی تاریخ‌ساز شد اما مصدومیت شدید اجازه نداد وی در مبارزه نیمه‌نهایی رینگ رفته و با کسب مدال برنز به کار خود پایان داد. این نخستین مدال بوکس ایران در ادوار مختلف مسابقات قهرمانی جهان بود.
 د
ر این دیدار حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس کشور و ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
استاندار محترم سیستان وبلوچستان

با حلوا حلوا دهنها شیرین نمیشود !!!!!!!!!!

مگر به محروم بودن استان شک دارید ؟

اگر واقعا قبول نداشته باشید که استان محروم است تلاشی هم در جهت رفع ان نمی کنید .

به جای سر پوش گذاشتن بر روی محرومیتها . از امکان " ستاد توسعه سواحل مکران "

که جهت رفع محرومیتهای استان تشکیل شده وریاست شعبه استانی انرا به عهده دارید

کمک بگیرید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار