علی مطهری نیز در نامه‌ای به شورای نگهبان خواستار اعلام دلایل رد صلاحیت خود شد.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 22 December 2021

به گزارش تازه نیوز، علی مطهری، نماینده سابق مجلس در واکنش به نامه رد صلاحیت علی لاریجانی خطاب به دبیر شورای نگهبان نوشت:

باور نمی‌کنم که شما متن پاسخ را خوانده و امضا کرده باشید…. در این نامه به خانواده آقای لاریجانی و طبعاً به بیت استاد شهید آیت‌الله مطهری که شما افتخار حضور در درس ایشان را داشته‌اید جفای عظیم شده است.

به جای آنکه از همسر جناب لاریجانی و فرزند استاد شهید مطهری تجلیل شود که در چهل سالی که آقای لاریجانی سمتهای مهمی داشته است حتی یک سفر خارجی و داخلی همراه ایشان نرفته است و حتی برای ورود به محل مجلس به مناسبت مراسم روز زن چون خودروی حامل ایشان پراید بوده و مأموران باور نمی‌کردند که همسر رئیس قوه با پراید به مجلس بیاید ایشان را مدتی معطل نگه داشتند، آری به جای اینکه از این زن تجلیل و تقدیر شود، این گونه پاداش او را می‌دهید! جا دارد که ما به عنوان بیت شهید مطهری از شورای نگهبان و شخص جناب‌عالی شکایت کنیم.

آیا همان دختری که سرطان داشت و بحمدالله بهبود یافت و تحصیل در رشته پزشکی را در دانشگاه تهران به پایان رسانده بود، وقتی که همسرش که او نیز پزشک است می‌خواهد برای ادامه تحصیل به آمریکا برود، این دختر بگوید من نمی‌آیم چون ممکن است شورای نگهبان چند سال بعد ایراد بگیرد؟ این چه منطقی است که خود را در جایگاه خدا قرار داده‌اید و با سرنوشت انسانها بازی می‌کنید؟

تکلیف آقای قالیباف به عنوان رئیس فعلی مجلس هم روشن شد، چون ایشان هم امروز دولت را کمک می‌کند، پس در بخشهایی از نابسامانی و وضع نامطلوب موجود سهیم است و طبق نظر آن شورا باید رد صلاحیت شود.

واقعاً اینها موجب وهن شورای نگهبان و موجب وهن و سرشکستگی نظام جمهوری اسلامی است. آیا اگر امروز امام خمینی و آیت‌الله مطهری در مقابل شما بودند واقعاً خجالت نمی‌کشیدید؟

دلایل رد صلاحیت اینجانب را برای مجلس یازدهم و ریاست جمهوری سیزدهم به این بنده اعلام کنید. در مورد ریاست جمهوری اگر دلیل آن کمبود سابقه اجرایی است چرا دو نفری که سابقه اجرایی کمتری از اینجانب داشتند تأیید شدند؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار