سردار کارگر گفت: به آیت‌الله رئیسی عرض می‌کنم که باید مواظبت کرد. در بدنه دولت، متاسفانه برخی افراد از قبل مانده و برخی کسانی که جدیدا آمده‌اند تفکراتی دارند که در آینده ممکن است فرهنگ ما را دچار مشکل کند.
کد خبر: ۱۰۱۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 22 December 2021

سردار بهمن کارگر، در جشنواره کتاب سرو و رونمایی از ۱۰۰ عنوان کتاب حوزه ایثار و شهادت در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: به کمک خدا، مجاهدت رزمندگان و ایثارگران قدرتمند هستیم و مدیون خانواده شهدا و جانبازانیم. اگر در هفته پژوهش و دنبال کار پژوهشی هستیم باید به آنها بپردازیم. در زمینه دفاع مقدس در ابتدای کار قرار داریم و هنوز به پشت خط مقدم نرسیده‌ایم.در این عرصه باید کار جهادی انجام شود.

سردار کارگر در بخش دیگر سخنانش گفت: اگر نیروهای مسلح، رزمندگان و فرهنگ دفاع مقدس و راهیان نور تقویت نشوند دچار مشکل خواهیم شد.

 
 

 

وی با انتقاد از حذف ردیف‌های بودجه دفاع مقدس و راهیان نور از بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: وقتی با دست‌اندرکاران بودجه صحبت می‌کنیم می‌گویند اولویت اول ما، بهبود وضعیت اقتصادی است. مگر ما منکر بهبود وضعیت اقتصادی هستیم اما نباید از کار فرهنگی و فرهنگ دفاع مقدس غافل شویم .

سردار کارگر ادامه داد:به آیت‌الله رئیسی عرض می‌کنم که باید مواظبت کرد. در بدنه دولت، متاسفانه برخی افراد از قبل مانده و برخی کسانی که جدیدا آمده‌اند تفکراتی دارند که در آینده ممکن است فرهنگ ما را دچار مشکل کند. مثل همان موقعی که یکی گفت ما موشک نیاز نداریم؛ چرا باید موشک داشته باشیم. برویم مثل ژاپن اقتصادمان را درست کنیم.این حرف از روی ناآگاهی زده شده است. این در حالی است که ژاپن یکی از ارتش‌های قوی دنیا را درست کرده است لذا نباید آدرس غلط بدهیم. نباید در پازل دشمن کار کنیم. اصلا انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود.اگر ما در موضوع فرهنگی کار کرده بودیم امروز اقتصاد ما دچار مشکل نمی‌شد.اگر کسی که در دولت کارمند است وظیفه خود را جهاد فی‌سیل‌الله بداند این مشکلات پیش نمی‌آید. ما یک زمانی سیم خاردار را از خارج وارد می کردیم اما شهدایی مثل فخری‌زاده و تهرانی مقدم با تلاش‌های زیاد کارهای بزرگی برای کشور در حوزه‌های مختلف انجام دادند. امروز کشور ما در تولید نانو،واکسن و ... پیشتاز است که این پیشرفت‌ها در سایه فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاصل شده است. خدای نکرده این طور نباشد که یک تومن پیدا کنیم و دو تومن گم کنیم.

 
 

وی یادآور شد: به دولت و مجلس انقلابی عرض می‌کنم که این طور احساس نشود که ما دیگر به مسائل فرهنگی، فرهنگ دفاع مقدس و راهیان نور نیاز نداریم. این یک خطای استراتژیک است. مگر مشکلات اقتصادی به میزان بودجه‌ای است که به فرهنگ دفاع مقدس و راهیان نور اختصاص می‌یابد؟  من به مقدار بودجه کاری ندارم اما به حذف عنوان فرهنگ دفاع مقدس و راهیان نور از بودجه ۱۴۰۱ اعتراض دارم و این یعنی انحراف بزرگ. هر چند یقین دارم که آیت‌الله رئیسی که پرچمدار فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند این را اصلاح خواهند کرد و همچنین آقای دکتر قالیباف که از رزمندگان دفاع مقدس بودند نیز در اصلاح بودجه فرهنگ دفاع مقدس و راهیان نور کمک خواهند کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار