معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تهیه سند چشم انداز ۱۴۰۱ در حوزه اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و تامین اعتبار آن نیز انجام شده که امیدواریم در سال آینده بر اساس این برنامه کار پیش برود.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰ 20 February 2022

به گزارش تابناک، رحمدل بامری در نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و زنان و خانواده استان اظهارداشت: باید در مرحله نخست بُعد نظارت پیرامون اجرای تمام فعالیت های حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت متمرکز و هماهنگ مورد توجه قرار گرفته و پررنگ تر شود.

وی افزود: تجربیات گذشته نشان می دهد که در سطح استان داشته هایی داریم که می توان از این داشته ها برای آینده‌ای بهتر استفاده کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر بتوانیم پروژه ها را با رویکرد اجتماعی در حوزه فنی حرفه ای به کارگیری کنیم بطور قطع موفق خواهیم بود چرا که یکی از آسیب های اجتماعی جوانان بیکاری است.

وی تاکید کرد: باید بر فعالیت های جمعی و تخصصی در حوزه‌های اجتماعی نظارت میدانی داشته باشیم‌.

بامری ادامه داد: در زمینه آموزش های تخصصی فنی و حرفه ای نباید تنها در حوزه محلات متمرکز باشیم بلکه باید از این ظرفیت در حوزه شهرستانها استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باید الگوهای موفق در حوزه فعالیت‌های اجتماعی مشخص شود تا بتوانیم در این حوزه موفق عمل کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: نظارت بر مجموعه سمن ها در دفاتر تسهیل گری و همچنین افزایش این دفاتر به تناسب بزرگی شهر زاهدان از اهمیت زیادی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار