فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار، اعضای یک باند چهار نفره سرقت، که به صورت مسلحانه اقدام به سرقت اموال سرنشینان خودروهای عبوری در مسیرهای جنوبی استان می کردند به دام افتادند.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 22 March 2022

 

سردار احمد طاهری اظهارداشت: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان های خاش و ایرانشهر اقدام به تیراندازی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودروهای عبوری می کنند دستگیری عاملان این سرقت ها به صورت ویژه در دستورکار تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار پلیس استان قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه به منظور دستگیری سارقان یک تیم عملیاتی از رزمندگان تکاوری ۱۰۸عمار مأمور تأمین امنیت و کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان‌های مذکور شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش تکاوران پلیس برای به دام انداختن سارقان ادامه داشت تا این مأموران در هنگام گشت زنی و کنترل در منطقه "دشت آب خوان" چهار سارق مسلح را که به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک مخدوش قصد سرقت مسلحانه اموال یکی از مسافران عبوری را داشتند مشاهده و آنها را در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
وی ادامه داد: از این سارقان یک قبضه سلاح کلت کمری و چند تیغه سلاح سرد به دست آمد.
سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و با تأکید بر عزم جدی مأموران انتظامی در برخورد با سارقان و اخلالگران امنیت عمومی از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محورهای مواصلاتی سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار