رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه پس از حذف ارز ترجیحی وزارت دفاع در تنظیم بازار کشور نقش اساسی ایجاد کرده است، گفت: در مجموع هر جایی که دشمن تلاش کرده برای کشور چالش ایجاد کند، وزارت دفاع در کنار سایر ارگان‌ها در میدان مقابله حاضر بوده است.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۰ 21 May 2022

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام سیدضیاءالدین آقاجانپور در دیدار با آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تولید اقتدار کار اصلی مجموعه وزارت دفاع است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امروز توانمندی کشور ما در بخش های مختلف به ویژه دفاعی به نسبت قبل از انقلاب افزایش یافته به طوریکه دشمن نگران است مبادا ایران اسلامی به کشورهای مقابل آنها تسلیحات تزریق کند.

این مسؤول ادامه داد: یکی از عوامل مهم اقتدار، پیشرفت‌های اقتصادی است که در این زمینه نیز وزارت دفاع اقدامات بسیار خوبی انجام داده است.

وی گفت: وزارت دفاع علاوه بر این اینکه در تامین اقتدار نظامی پیشگام است، در حوزه اقتصادی نیز برای اقتدار کشور تلاش می کند.

حجت الاسلام آقاجانپور با بیان اینکه وزارت دفاع هلدینگ های بزرگ اقتصادی در سطح کشور دارد، گفت: در سیستان و بلوچستان سازمان تامین اجتماعی و اتکا را ساماندهی کردیم، که تامین اجتماعی نیروهای سپاه، ارتش و مجموعه های وزارت دفاع را پوشش رفاهی می دهد.

وی با اشاره به اینکه وزارت دفاع به عنوان یکی از مراکزی است که به مردم خدمات رسانی می کند، گفت: پس از جراحی بزرگ اقتصادی و حذف ارز ترجیحی، وزارت دفاع و شرکت های بزرگ آن از جمله اتکا در خدمت آحاد جامعه بوده و در تنظیم بازار و تامین اقلام اساسی نقش مهمی ایفا کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در مجموع هر جایی که دشمن تلاش کرده برای کشور چالش ایجاد کند، وزارت دفاع در کنار سایر ارگان‌ها در میدان مقابله حاضر بوده است.

این مسؤول بیان کرد: وزارت دفاع 260 کارخانه بزرگ اقتصادی در کشور دارد و در راستای سلامت مالی و اقتصادی، 60 ناظر شرعی در این مجموعه ها فعال هستند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه باید نیروهای مسلح مومن، مکتبی، توانمند و با روحیه جهادی باشند، تلاش شده است با افزایش نظارت ها سلامت نیروها را حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار