به گزارش فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی با هدف اختلاف بین دو ملت ایران و عراق ادعا می‌کند که کامیون داران ایرانی در کشور عراق مورد تجاوز قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: باتوجه به بررسی‌های بعمل آمده و کذب بودن این ادعا، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و سربازان گمنام شخص مورد نظر را شناسایی، تحت رصد و دستگیر کردند و در حال حاضر تحت قرار بازداشت و بازجویی قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه به اقرار این فرد مبنی بر کذب بودن ادعاهایش اشاره کرد و گفت: طبق شواهد احتمالا این فرد با شبکه‌ها و رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط باشد.

به گفته این مسؤول قضایی در کرمانشاه، بازجویی از این فرد کماکان ادامه دارد و تاکنون سه نفر دیگر هم در این رابطه دستگیر شده‌اند.

وی در پایان ضمن اشاره به دیدار اخیر مسؤولان قوه قضائیه با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان در این نشست خواستار جدی گرفتن مسئله نشر اکاذیب در فضای مجازی شد و در این راستا و باتوجه به پیامدهای منفی این موضوع در جامعه، به‌شدت با انتشار دهندگان کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می شوند، برخورد خواهد شد.