کد خبر: ۱۰۵۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲ 23 July 2022

سرپرست فرمانداری زرآباد سیستان و بلوچستان روزجمعه گذشته به خبرنگار ایرنا گفته بود: مردم زرآباد به همراه نهادها و ارگان های امدادی دولتی و غیر دولتی برای یافتن اثری از نوجوان مفقود شده زرآبادی بسیج شده اند اما همچنان اثری از وی یافت نشده است و با این وجود تجسس ها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز نوزدهم ماه جاری نوجوان ۱۵ ساله با هویت یاسین نهنگی به همراه دوستانش برای بازی و شنا وارد رودخانه رابچ در شهر زرآباد شده بود که یاسین مفقود می شود و دیگر از آن لحظه خبری از او نیست و به همین دلیل مردم محلی نیز وارد عمل شده اند تا هر چه سریعتر بتوانند او را پیدا کنند اگر چه امیدی به زنده ماندنش ندارند، در این میان ارگان ها و نهادها نیز برای کمک به مردم در امر یافتن جسم یاسین وارد عمل شده اند.
کوروش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از همان لحظات اولیه شنیدن خبر غرق شدن این نوجوان زرآبادی، سریعا نیروهای هلال احمر را به میدان آوردیم تا تجسس ها در مسیر رودخانه برای یافتن او آغاز شود و در ادامه از نیروی دریایی ارتش یک اکیپ غواص و اکیپ دیگری نیز از نیروی دریایی سپاه وارد شدند تا اثری از این کودک یافت شود.
به گفته محمدی این اتفاق روز نوزدهم ماه جاری در حالی رخ داد که مفقودی حین بازگشت از نماز عید قربان به همراه دوستانش، برای تفریح و شنا به داخل رودخانه می روند که دوستانش از قسمت بالای رودخانه وارد شدند اما این نوجوان ۱۵ ساله از قسمت پایین تر که گود است وارد آب شده و از آن لحظه به بعد نه دوستانش اثری از او روی آب دیدند و نه با این همه تجسس کس دیگری او را یافت کرده است.

یک از اهالی زرآباد و شاهد صحنه گفت: پس از جستجوی گسترده و ناامیدی از یافتن جسد این نوجوان، فردی به نام عدنان مطوری به همراه «ناتاشا» سگ جستجوگر خود از آبادان به زرآباد آمد و با تلاش مداوم امروز موفق به کشف محل جسد یاسین نهنگی شد.

در این مدت تلاش بی وقفه مردم محلی، نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج، اورژانس، نیروهای دریایی ارتش و سپاه قابل توجه و نشان دهنده همت و انسجام عمومی در مواقع حادثه و بحران است.

زرآباد از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۷۵۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در ساحل دریای مکران و همسایگی شهرستان کنارک و استان هرمزگان قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار