کد خبر: ۱۰۸۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲ 22 January 2023

حجت اسلام صفری گفت: شاه کلید سخنان رئیس جمهور محترم امروز امید به مردم بود اما آقای رئیس جمهور شفاف می فرمایید که باید مردم را به چه چیزی امیدوار کنیم؟

به گزارش تابناک گیلان حجت اسلام صفری در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه همه تلاش‌ها باید برای ایجاد امید در جامعه باشد، گفت: شاه کلید سخنان رئیس جمهور محترم امید به مردم بود اما آقای رئیس جمهور شفاف می فرمایید که باید مردم را به چه چیزی امیدوار کنیم؟

نماینده رودسر و املش در مجلس افزود: به تداوم رشد و ترقی یا رشد افسارگسیخته قیمت ها، رشد قیمت ارز رشد قیمت ارزاق، رشد قیمت مسکن و خودرو؛ به رشد بی کفایتی مسئولین، رشد آدم های ناکارآمد؟! دقیق بفرمایید ما نمایندگان مجلس که قرار بود به عنوان پشتوانه دولت باشیم امروز در تصمیمات خرد و کلان در کجای این فرایند قرار داریم؟

صفری در بخش دیگری از اظهارات خود یادآور شد: چند وقت دیگر سفر دوم شما به استان گیلان اتفاق می افتد، اول پیشنهادی می‌دهم تشریف نیاورید چون هیچ کدام از مصوبات سفر جنابعالی عملیاتی نشده است!

وی ادامه داد: آیا خبر از سراوان لکه ننگ گیلان دارید؟! امروز گل گیلان سراوان شده است، یادم نمی رود صحبت های وزیر کشور که از تشکیل قرارگاه قرارگاه خبر می داد.

عضو مجمع نمایندگان گیلان خطاب به رئیسی گفت: آیا خبر از کریدور شمال به جنوب دارید؟! آیا خبر از بدبختی کشاورزان دارید؟! آیا خبر از آزادراه نیمه‌تمام رشت قزوین دارید؟! آیا خبر از سرمایه های اجتماعی خود در گیلان دارید؟! و صدها مصداق دیگر که مغفول باقی مانده است.

صفری یادآور شد: این مسائل دو دلیل دارد، یک نوع برخورد جنابعالی با مشکلات است که متاسفانه اکتفا میکنید به یک سفارش و توصیه و دستور شفاهی و دوم مدیران جنابعالی در همه سطوح که دچار کفایت لازم برای کارآمدی اجرایی نیستند. آقای رئیس جمهور کار اجرایی فهم می خواهد. دارا بودن فهم اجرایی از الزامات اولیه یک مدیر است.

نماینده رودسر و املش گفت: پس از ما انتظار نداشته باشید سفیر امید شما باشیم برای ایجاد یک امید کاذب.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه متذکر شد: من از مخالفان تصویب کلیات بودجه بودم بنا به دلایلی متقنی که وجود دارد. نوع نگاه به بودجه به گونه ای است که عمده آن تخصیص پیدا نمیکند و نمی‌توان با آن رشد اقتصادی لازم رسید. جلسات کمیسیون تلفیق برای من امیدوارکننده نبود چگونه می توان امید را به مردم القا کنیم؟! این امید امید کاذب است و خلاف اصل صداقت.

صفری در پایان گفت: آقای رئیسی هزینه های زیادی برای نظام و انقلاب پرداخته شده و هنوز هم مستمر است پس مراقب باشیم هزینه های آن را بیشتر نکنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار