فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: سرزمین های نور دانشگاه بزرگ انسان سازی است و نسل جدید می تواند با حضور در این سرزمین ها الگوهای واقعی را بشناسد و مسیر درست را به خوبی انتخاب کند.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ 22 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست هماهنگی اردوهای راهیان نور دانش آموزی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فناوری استخراج گنج و معارف عظیم دفاع مقدس است افزود: با توجه به تجربیات گذشته برگزاری این اردوها برای نسل جوان و نوجوان امیدآفرین است.
سردار کریمی یادآورشد: اردوهای راهیان نور یکی از بسترهای مهم برای تحقق جهاد تبیین است و می توان گفت راهیان نور قرارگاه بزرگ تبیین است که جهاد بزرگ ملت ایران و آیینه تمام نمای ایثار و مقاومت ملت و تبلور غیرت دینی و انقلابی مردم را به جوانان نشان می دهد و می تواند آنها را به درستی برای آینده انقلاب تربیت کند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از کارکردهای مهم اردوهای راهیان نور زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است و تا زمانی که این فرهنگ ناب و ارزشمند در جامعه و بین نسل جدید زنده و پویا باشد توطئه های دشمنان نمی تواند اثرگذاری کند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه راهیان نور صحنه های ولایت پذیری، همدلی، وحدت و انسجام ملی ایران برای پیروزی های بزرگ را نشان می دهد، گفت: رمز موفقیت امروز ملت، تبعیت از ولایت و وحدت همه جانبه است و در طول ۴۳ سال گذشته گر توانستیم در جهادهای مختلف مقابل دشمنان بایستیم به برکت این دو مولفه مهم بوده است.
وی با اشاره به شروع اعزام دومین مرحله از اردوهای راهیان نور دانش آموزی بیان کرد: در راستای اعزام دومین مرحله راهیان نور دانش آموزی در استان بیش‌ از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در ۸ مرحله اعزام خواهند شد که اعزام ها از ابتدای بهمن شروع می شود و در دوره اول ۲ هزار دانش آموز به مناطق سرزمین های نور اعزام شدند.
سردار کریمی خاطر نشان کرد: توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، تحقق جهاد تبیین در برنامه ها از طریق به کارگیری فرماندهان دفاع مقدس، مبلغین و راویان برجسته ، تربیت خادمین شهدا، توجه به کلیه مسائل اجرایی از جمله امنیت، ایمنی خودروها و یادمان های دفاع مقدس و شنیدن نقطه نظرات شرکت کنندگان از جمله موضوعات مهم راهیان نور است که باید مورد توجه باشد و همه توان گذاشته شود تا برای دانش آموزان خاطرات ماندگاری به ثبت برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار