مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از ضمن دعوت از همشهریان برای شرکت در مراسم اعتکاف امسال گفت: مراسم شهادت امام هادی (ع) در مساجد و تکایا سطح استان برپا می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ 24 January 2023

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: اعیاد رجبیه را خدمت همه هم استانی ها تبریک و شهادت امام هادی (ع) را هم پیشاپیش تسلیت عرض می کنم با توجه به اینکه در ایام مناسبتی مخصوصا مناسبت هایی که کمتر به آن ها پرداخته می شود مبلغینی از قم می آیند و در مساجد سطح استان در حسینه ها و تکایا برنامه هایی اجرا می کنند در برخی مکان ها برنامه ریزی شده که نذورات به مناسبت شهادت امام هادی (ع) مخصوصا در ایام رجبیه که در پیش رو داریم ارسال شود.

وی افزود: همچنین برنامه ریزی گسترده در سطح استان انجام شده که بعد از چند سال تعطیلی اعتکاف به دلیل شیوع بیماری کرونا امسال در حجم وسیع و گسترده در سراسر استان در خدمت روزه دارانی که می خواهند مراسم اعتکاف را در مساجد سطح استان برگزار کنند، باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ما در همه شهرستان ها برنامه اعتکاف داریم از همین جا هم دعوت می کنیم که مردم تشریف بیاورند و در مساجد برنامه عبادی اعتکاف را انجام دهند.

وی گفت: برنامه پیش رو بحث دهه فجر است که امسال چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و با توجه به حجم حملاتی که دشمن به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته و در همه برنامه ها ناکام مانده
مردم همیشه تو دهانی محکمی به استکبار جهانی زدند و آخرین آن در ایام سیزده آبان بود که بعد از اغتشاشات عظیم در سطح کشور مردم با حضور گسترده خود مشت محکمی بر دهان دشمنان زدند و در روز 22 بهمن مجددا تکرار خواهد شد.

احمدی تاکید کرد: در کلیه تکایا، مساجد و حسینه ها برنامه از جمله جشن های خیابانی داریم که این برنامه ها در ایام ماه مبارک رجب (بهمن ماه) برگزار خواهد شد. 

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار