مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با توجه به اختلاف فاحش قیمت بنزین در داخل کشور و مرزها، گفت: در سه شهرستان گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین محدودیتی برای کارت‌های آزاد جایگاه‌ها اعمال شده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 25 January 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس فریدون یاسمی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در خصوص وضعیت فرآورده‌های نفتی در این روزهای سرد سال، اظهار کرد: بیش از ۳۸ هزار خانوار فاقد اشتراک گاز طبیعی در استان داریم که از ابتدای سال تاکنون به صورت تدریجی نزدیک به یک‌هزار و ۴۰۰ لیتر نفت سفید توزیع کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی برای تأمین نفت سفید و هرگونه فرآورده نفتی نداریم، ادامه داد: اگر چنانچه در مواردی افت فشار گاز طبیعی به وجود آید در کمترین زمان ممکن سوخت مایع را جایگزین خواهیم کرد.

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه اضافه کرد: در مورد جایگاه‌های سی‌.ان‌.جی که افت فشار گاز داشتند و تعدادی هم تعطیلی شدند؛ بنزین بیشتری تزریق کردیم به طوریکه مصرف بنزین استان به ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر هم رسید.

وی از هم‌استانی‌ها خواست با توجه به اختلاف فاحش قیمت بنزین در داخل کشور و مرزها، تحت هیچ شرایطی کارت سوخت هوشمند بنزین را در اختیار هیچ کس قرار ندهند و گفت: در سه شهرستان گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین از روز شنبه همین هفته محدودیتی برای کارت‌های آزاد اعمال شده و خیلی استفاده از کارت جایگاه‌ها برای رانندگان وجود ندارد.

یاسمی گفت: کسانی که دارای اشتراک نفت سفید هستند سهمیه گاز مایع در کارت بانکی شارژ می‌شود، لذا در راستای جلوگیری از پرداخت وجه اضافی به عاملین توزیع حتما از کارت بانکی که در اختیار دارند، استفاده کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار