معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از عدم هماهنگی مدیران کل با فرمانداران در اقدامات شهرستانی خود انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱ 25 January 2023

یکی از مشکلات عمده در استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به حوزه شهرستان ها است که به نظر می رسد آنگونه که باید نقش فرمانداران در مدیریت حوزه تحت مدیریت خود پر رنگ نیست که عمده این کمرنگی مربوط به عدم هماهنگی مدیران کل دستگاه ها در اقدامات خود در شهرستان ها است! نکته ای که معاون سیاسی استاندار بر آن تاکید دارد. 

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید جواد هاشمی مهر در نشست شورای اداری با انتقاد از عملکرد برخی مدیران کل گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها نماینده عالی دولت هستند که باید از همه اقدامات دستگاه‌های اجرایی در آن شهرستان‌ها آگاهی داشته باشند.
هاشمی مهر افزود: متاسفانه شاهد هستیم که برخی دستگاه‌ها در انتصاب مدیران شهرستانی هیچگونه هماهنگی با فرماندار ندارند در حالی که این حق فرماندار است که از این موضوعات مطلع باشد.
وی ادامه داد: وقتی مدیر کل در انتصاب مدیر شهرستانی با فرماندار هماهنگی نمی‌کند فردا در همکاری فرماندار با این دستگاه مشکلاتی بوجود می‌آید و گاهی مشکلاتی ایجاد می‌شود که تا سطح وزارت خانه کشیده می‌شود.
هاشمی مهر به یکی دیگر از مشکلات شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: با گذشت چندین ماه از شروع به کار دولت، اما هنوز برخی از مدیران پروازی هستند و در محل ماموریت خود مستقر نیستند که باید این موضوع مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی گفت: یکی دیگر از مشکلات شهرستان‌ها عدم استقرار ادارات شهرستانی دستگاه‌ها است که گاهی مشاهده می‌شود با گذشت چندین سال از اعلام شهرستانی، هنوز این ادارات مستقر نشده اند.
وی ادامه داد: هر گاه تقسیمات کشوری مشخص شده و شهرستانی هم اعلام و فرماندار مستقر است دلیلی وجود ندارد که دستگاه‌ها چارت اداری خود در دایر کردن اداره شهرستانی را به تعویق اندازد.
در این نشست سه مدیر جدید به شورای اداری معرفی شد.

بر اساس این گزارش، مرادی به عنوان مدیر عامل جدید برق معرفی شد و از زحمات معتمدی مدیرعامل سابق تقدیر شد. امید صالحی به عنوان مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب معرفی و از زحمات برخه مدیر عامل سابق تقدیر شد؛ و در سومین مورد ملک زاده به عنوان سرپرست اداره کل فناوری استانداری معرفی و از زحمات عباس پور مدیر کل سابق تقدیر و تشکر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار