فرماندار شهرستان پاوه در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان پاوه از ضرورت در مدیریت مصرف گاز خبر داد و گفت: تا مهر ماه سال آینده به صورت صد در صدی گاز دار می‌شویم.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷ 25 January 2023

اردشیر رستمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در این مدت شاهد قطعی گاز نبودیم در شهر نودشه همزمان با بارش برف به صورت مقطعی با کمبود کوتاه گاز مواجه شدیم که بلافاصله برطرف شد.

وی افزود: روز گذشته شورای اداری در شهرستان برگزار شد که علاوه بر بحث پایداری گاز شهرستان که مشکلی در گاز نبود اشاره‌ای به مدیریت مصرف گاز، پوشیدن لباس گرم، جلوگیری از هدررفت آن و درز گیری درب و پنجره‌ها گردید.

فرماندار شهرستان پاوه در خصوص وضعیت گازرسانی در شهرستان پاوه ادامه داد: تمام پنج شهر ما شامل پاوه باینگان، بانه دره، نوسود، نودشه و. گاز دارند، روستا‌های ما هم در بخش باینگان ۱۰۰ درصد و در بخش مرکزی و نوسود ۹۰ درصد از نعمت گاز برخوردارند ۱۰ درصد باقیمانده هم در دستور کار است

وی گفت: درباره روستای گردشگری هجیج هم امروز با خبر شدیم یک نقطه استراتژی گردشگری مهم، اما از لحاظ توپوگرافی بسیار خشن است، به مناقصه رفته و به زودی پیمانکار آن مشخص و پای کار می‌آید.

رستمی تاکید کرد: بر اساس پیش بینی و مشورت با مدیر عامل گاز در مهر آینده سراسر شهرستان پاوه (شهر و روستاها) به عنوان منطقه سبز و برخوردار از نعمت گاز معرفی می‌شود و مشکل برخورداری در شهرستان برای همیشه انجام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار