تابناک کهگیلویه و بویراحمد از شورای اداری گزارش می دهد:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به دستگاه های دولتی و عمومی اعلام کرد که از امروز پایان اقدامات خودسرانه اعلام میشود.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 25 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمد زاده در نشست شورای اداری با اشاره به در پیش بودن ایام دهه فجر گفت: امسال هم برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده، اما دهه فجر امسال ویژگی‌هایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
احمدزاده شرایط خاصی که هجمه‌های سنگین دشمنان را بر علیه کشور و نظام ایجاد کرده اند را یادآور شد و ادامه داد: فرصت بسیار خوبی برای دستگاه‌های فرهنگی و حوزه‌های علمیه است که با برگزاری برنامه‌های تبیین مبانی انقلاب و نظام در کنار جشن ها، جوانان و نوجوانان را آگاه سازند.
وی با اشاره به لزوم جدی گرفتن اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر توسط همه دستگاه‌ها گفت: باید جوانان و نوجوانان ما بدانند که امروز ما چه وزنی داریم و اگر قرار است در دنیا تصمیمی گرفته شود بدون لحاظ نظر ما بی نتیجه خواهد بود و باید بدانند که مقاومت در منطقه با پشتوانه ما در چه جایگاهی قرار دارند.
احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران گفت: استخوان بندی قانون ما بسیار قوی است لذا باید در اجرای قانون و پایبندی به آن جدی و کاملا مراقب باشند.
وی ادامه داد: فرمانداران نماینده دولت در شهرستان‌ها هستند و همه دستگاه‌ها باید فعالیت خود در شهرستان‌ها را با آن‌ها هماهنگ کنند.
استاندار تذکر جدی به دستگاه‌ها داد و افزود: چند بار تذکر دادیم که دستگاه‌ها بر علیه همدیگر اقدام نکنند، اما باز هم مشاهده می‌شود که رعایت نمی‌شود! از این به بعد اگر چنین موضوعی مشاهده شد، برخورد می‌شود.
احمدزاده ادامه داد: مشاهده می‌شود به دلیل اقدامات دستگاه‌ها بر علیه هم و نداشتن هماهنگی خسارت برای مردم و تاخیر کار ایجاد می‌شود!
وی با اشاره به این نکته که اختلاف دستگاه‌های اجرایی نباید به محاکم قضایی کشیده شود، افزود: کمیته‌ای در استانداری تشکیل شده که وظیفه اصلاح و رفع اختلاف دستگاه‌های اجرایی و عمومی غیر دولتی را دارد و از این به بعد باید ابتدا در این کمیته اختلافات مورد بررسی قرار گیرد.
احمدزاده با بیان این عبارت که از امروز پایان اقدامات خودسرانه دستگاه‌ها بر علیه هم اعلام می‌شود اظهار داشت: این که نمی‌شود هر دستگاهی برای خودش اقدام قضایی بر علیه دستگاه دیگری انجام دهد.
وی ادامه داد: بستن حساب‌های بانکی یک شرکت یا دستگاه باید بعد از طرح اختلاف در کمیته حل اختلاف در استانداری و مجوز این کمیته صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مدیران کل گفت: هر مدیر کلی از هر استانی به کهگیلویه و بویراحمد آمده است باید خانواده خود را در این استان مستقر کند و اگر خانواده وی نمی‌توانند در این استان زندگی کنند خود وی هم بهتر است برگردد به همان استان زادگاه خود.
احمدزاده خطاب به بخشداران، فرمانداران و مدیران شهرستانی هم گفت: ما مدیر پروازی نمی‌پذیریم و اگر خانواده این مدیران حاضر به زندگی در شهرستان یا بخش مورد نظر نیستند خود مدیر هم باید کنار رود.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۵۲ پروژه عمرانی در دهه فجر / اعلام پایان اقدامات خودسرانه دستگاه های دولتی علیه هم / هشدار احمدزاده به مدیرهای پروازی

۶۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان آماده افتتاح و کلنگ‌زنی است
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت : ۶۵۲ پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
سید علی احمدزاده اظهار داشت: از مجموع این پروژه‌های عمرانی ۵۴۲ پروژه با اعتبار یک هزار و ۱۸۰ میلیارد تومان افتتاحی هستند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: ۱۱۰ پروژه با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی هستند.
دکتر احمدزاده خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف حوزه‌های زیرساختی در همه مناطق استان در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: چندین برابر این پروژه‌ها که به مناسبت دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند نیز هم‌اکنون در استان در حال اجرا داریم.
احمدزاده اعلام کرد: برای مثال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افزون بر ۸۰۰ میلیارد تومان و در بخش گازرسانی به مناطق و روستا‌های استان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاسوج
|
France
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
اقای استاندار خدایی فازت چیه .تو را بخدا برو بیشتر از این این استان را نابود نکن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار