رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: بیش از ۲ هزار تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه های زنجیره ای استان تهران توزیع شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷ 25 January 2023

به گزارش تابناک تهران، جبرئیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در این باره اظهار کرد: ۲ هزار و ۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرفه های میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه های زنجیره ای و اصناف توزیع شد.

وی گفت: توزیع گسترده گوشت قرمز منجمد بدون محدودیت ادامه دارد که با هماهنگی دستگاه های ذیربط عرضه گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب از دیماه در سطح استان آغاز شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تاکید بر سهولت دسترسی شهروندان برای تهیه این کالای پروتئینی باتوجه به گستردگی عرضه، اظهار داشت: در انبارهای ذخیره سازی گوشت قرمز به اندازه کافی ذخیره شده است و به هر میزان که بازار کشش داشته باشد، آمادگی عرضه داریم.

برادری از مشارکت اتحادیه های تولیدی گوشت قرمز سبک و سنگین برای ارسال دام زنده برای کشتار خبر داد و خاطرنشان کرد: برای تامین گوشت قرمز گرم نیز با کمک تشکل ها و بخش خصوصی، کشتار روز را افزایش داده ایم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان که در پیش داریم ذخایر گوشت و مرغ ما تا آخر سال تأمین است و مشکلی برای توزیع نداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تشدید نظارت های بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان تهران را از دیگر فعالیت های این سازمان برای کنترل بازار گوشت قرمز عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار