مدیرکل اموزش و پرورش ایلام؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: نیروی انسانی فنی و ماهر در مدارس شاهد بکارگیری شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰ 28 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ علی درویشی در نشست هم اندیشی مدیران مدارس شاهد استان اظهار داشت: نباید در انجام کارها ناامید شد و کارها با قدرت و انرژی هرچه بیشتر انجام شود تا بتوانیم به بهترین نتایج برسیم.

وی افزود: خروجی جلسات باید مناسب باشد. در این جلسات باید نکات و مسائل لازم که مربوط به تمام مجموعه شاهد می‌باشد جمع‌بندی و به وزارت اطلاع داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت: در قبال مدارس شاهد می بایست مفهوم توسعه استانی آموزش و پرورش محقق شود تا بتوانیم در بُعد توسعه‌ای و پیشرفت گرایانه کار کنیم.

درویشی ادامه داد: نیروی انسانی فنی و ماهر می بایست در مدارس شاهد به کارگرفته شود و دست مدیران مدارس در انتخاب نیروی انسانی مدارس خود باز باشد. روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق نیز می بایست در این زمینه همکاری های لازم را داشته باشند.

وی بیان داشت: کار مشاوره‌ای صحیح و متناسب باید در اینگونه از مدارس صورت گیرد تا مشکلات دانش آموزان به حداقل خود برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام دربخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کارهای فرهنگی و پرورشی باید در همه‌ی مدارس شاهد اجرا شود و همه‌ی این مدارس باید مشارکت لازم را در برگزاری مراسمات، برنامه‌ها و … داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به لزوم پیشرفت هر چه بیشتر مدارس شاهد در ابعاد کمی و کیفی، استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه را خواستار شد.

سرپرست اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این نشست، ابتدا ضمن خیرمقدم به حضار و مدعوین، از زحمات و تلاش‌های مدیران مدارس شاهد و کارشناسان شاهد آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تقدیر و تشکر کرد.

فاطمه نجفی کیا در ادامه به قرائت دستورکارهای این نشست پرداخت و درباره‌ی آن‌ها توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است؛ در این نشست هرکدام مدیران مدارس شاهد نیز به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار