کد خبر: ۱۰۸۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷ 28 January 2023

اختصاصی هما خوزستان

مینا فراز

قرآن کریم کتاب ارزشمند جهان اسلام و مسلمانان چنان درخت تنومند در جان آدمی ریشه دوانده است، جامعه بشری برای تبدیل شدن به جامعه انسانی باید به قرآن متوسل شود.

توسل و تمسک به کتاب بزرگ الهی بسیار مهم است و راه سعادت دنیا و آخرت در آن نهفته است. قرآن دارای ۱۱۴ سوره و ۳۰ جزء است. هر جزء ۴ (یا ۲) حزب است.

در این کتاب آسمانی به دینداری، پرستش پروردگار، ادب، احترام به والدین، تفکر و تعقل و ... سفارش است، تمامی صات خوب و کار‌های حسنه مورد تاکید این کتاب وحی شده به حضرت ختمی مرتبط محمد مصطفی (ص) است در قرآن بسیار سفارش شده است که ادیان و مذاهب دیگر مورد تمسخر و احانت قرار نگیرند.

مسلمانان در امور زندگانی پیرو قرآن کریم هستند و این کتاب چنان جان برای ما با ارزش است، شاید ازبچگی همه بیاد می‌آوریم خاطره اولین سفر، روز اول مدرسه رفتن، و رد شدن از زیر قرآن چنان برایمان جذاب است که نسل در نسل این سنت ادامه دارد.

نور، علم، ایمان در کلمه به کلمه این کتاب آسمانی نهفته است، نقشه اصل برای رسیدن به راست‌ترین راه بهشت برین است. اهانت برخی کشور‌های غربی به قرآن کریم خشم مسلمانان را برانگیخت.

نور قرآن کریم سرچشمه انوار است و خاموش شدنی نیست، صدای هدایت قرآن قطع شدنی نیست، در پی اهانت به ساحت قرآن تجمع اعتراضی نمازگزاران در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم، پس از برگزاری نماز جمعه در استان خوزستان برگزار شد. مردم ولایی و انقلابی خوزستان با حضور خود مشت محکم بر دهان دشمنان خداوند، پیام اکرم (ص) و قرآن کریم کوبیدند.

مسلمانان کشور‌های مختلف تجمعات اعتراضی برگزار کردند و این هتک حرمت را محکوم کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار