حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری با حکم رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به عنوان دبیر«هيئت انديشه‌ورز ستاد کانون‌هاي مساجد کشور» منصوب شد.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 28 January 2023

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین حیدری مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به عنوان دبیر» هيئت انديشه‌ورز ستاد کانون‌هاي مساجد کشور» منصوب شد.

در حکم حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری آمده است:

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محمدرضا حیدری نقدعلی
با عنایت به ضرورت بهره مندی از دیدگاه و نظرات کارشناسی علما، صاحب نظران و نخبگان فرهنگی و استفاده از ظرفیت های فکری و اندیشه ای صاحب نظران عرصه مسجد بالاخص در حوزه فرهنگ و هنر دینی و انقلاب، به منظور راهبرد نگاری، رصد و دستیابی به اهداف متعالی، به ویژه تحقق مسجد طراز، جنابعالی را که بحمدلله از نیروهای مومن، انقلابی ، متعهد و خوش فکر و ایده پرداز محسوب می شوید، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هیئت اندیشه ورز ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور» منصوب می نمایم.
رجای واثق دارم، با استعانت خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های فقهی، دینی، فرهنگی و هنری اعضا ضمن اهتمام به اهداف و شرح وظایف این هیئت، نسبت به اجرایی سازی وظایف محوله، من جمله برگزاری مستمر و اثرگذار جلسات هیئت، تدوین، تنظیم و فرآوری محتوای مباحث ارائه شده، اهتمام جدی داشته باشید.
دوام توفیقات جنابعالی را ذیل توجهات حضرت ولی عصر(روحی و ارواح العالمین له الفدا) از خداوند منان خواستارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار