فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف کالای قاچاق لوازم خانگی و کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت قاچاق به ارزش تقریبی ۳۸ میلیارد درپردیس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷ 28 January 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعدادی لوازم خانگی در انباری در شهر بومهن، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ بومهن به همراه عوامل آگاهی این فرماندهی پس از اخذ مجوز قضائی به محل اعزام و در بازرسی از محل، موفق به کشف ۲ دستگاه موتور سیکلت قاچاق، ۴ دستگاه گاز رومیزی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ عدد یخچال و ۲ عدد جاروبرقی قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان این که کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۳۸ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: یک نفر متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار عزیزی بیان کرد: پدیده شوم قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می شود و پلیس با افرادی که بخواهند با واردات کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه وارد کنند در چهارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار