کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از روز دوشنبه با نزدیک شدن سامانه‌ بارشی در اکثر مناطق افزایش ابر و بارش باران و برف و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه‌ غربی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 28 January 2023

آسیه آقایی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز و فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و در نیمه غربی مه رقیق، گاهی افزایش ابر و در مناطق مرکزی برای امروز مه و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

آقایی بیان کرد: از روز دوشنبه با نزدیک شدن سامانه‌ بارشی در اکثر مناطق افزایش ابر و بارش باران و برف و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه‌ غربی و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: فعالیت این سامانه تا روز پنجشنبه به تناوب بر روی استان ادامه خواهد داشت و شدت آن طی روز سه‌شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه آب گرفتگی معابر، کولاک برف در مناطق کوهستانی و مستعد و اختلال در تردد دور از انتظار نیست، عنوان کرد: کمینه دمای هوا، طی روزهای آینده به ویژه در نیمه غربی استان بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش خواهد داشت.

آقایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۳ تا ۶ درجه افزایش خواهد داشت، خاطرنشان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۰ و کمینه فردا صبح منفی ۲ درجه سانتی‌گراد و خوروبیابانک با ۱۳ و چادگان با منفی ۱۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به میزان بارش در 24 ساعت گذشته در سطح استان گفت: دهاقان و فرودگاه شهیدبهشتی اصفهان ۰.۴، اصفهان ۰.۲، خوانسار ۰.۱، ورزنه ۰.۵ و گلپایگان ۰.۳ میلی‌میر بارش گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار