فرماندار رضوانشهر خواستار بروز رسانی امکانات لجستیکی این شهرستان شد
کد خبر: ۱۰۸۹۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ 28 January 2023

فرماندار رضوانشهر در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: شهرستان رضوانشهر با توجه به شرایط خاص و در مواجهه با هر گونه بحران احتمالی نیازمند بروز رسانی ماشین آلات لجستیکی از سوی اداره کل راهداری می باشد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، امروز شنبه هشتم بهمن مهندس سید نادر صفوی میرمحله در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان در جمع مدیران شهرستانی و نمایندگان مدیران کل استانی گفت: در موضوع مدیریت بحران ها، انجام تمهیدات و اقدامات پیشگیرانه از اهمیت ویژه ای برخوردار و اولویت اول می باشد و ضروری است در موقع بحران همه با بسیج امکانات و هم افزایی لازم پای کار باشند.

وی با اشاره به کمبود و مستهلک بودن ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای با تاکید براینکه این شهرستان در مواقع بحران نیاز به امکانات پیشرفته می باشد، خواستار تامین و برورز رسانی ماشین آلات مربوطه از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان شد.

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر اینکه در مواقع بحرانی، دبیرخانه ستاد بحران و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان نسبت به تجمع امکانات لجستیکی دستگاه های اجرایی و شرکت های خصوصی برای مقابله با هر گونه بحران احتمالی قدام نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار نمود : در بحث سوخت ادارات ، واحدهای تولیدی، مرغداری ها و گلخانه داران، نانوایی ها تمهیدات لازم برای سوخت جایگزین دوم انجام شود تا در صورت کاهش شدید دما با مشکلی مواجه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار