۲۷۹ دستگاه خودروی توقیفی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۴۵۶ دستگاه خودروی توقیفی به ارزش ۳۱ میلیارد تومان در استان سیستان و بلوچستان بصورت مزایده به فروش رسیده است.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۸ 04 March 2023

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ۲۷۹ دستگاه خودروی توقیفی به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ۴۵۶ دستگاه خودروی توقیفی به ارزش ۳۱ میلیارد تومان در استان سیستان و بلوچستان بصورت مزایده به فروش رسیده است.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان به همراه دادستان مرکز استان و معاونین از انبارهای اموال تملیکی و پارکینگ خودروهای توقیفی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بازدید و دستورات لازم را صادر کرد.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا گفت: در هر مرحله از بازدیدهایی که از انبارهای اموال تملیکی داشتیم با کالاهای دفعه قبل مواجه نشدیم و تمامی اموال بصورت مزایده از طریق سامانه اموال تملیکی به فروش رسیده و تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: کالاهایی که سریع الفساد هستند باید سریع تعیین تکلیف شوند تا خسارتی به دولت و اشخاص وارد نشود.

وی در خصوص اموالی که سریع الفساد نیستند بیان کرد: این اموال نیز باید از طریق مزایده و با قیمت مناسب به فروش برسند.

حجت الاسلام مصطفوی نیا افزود: باید انبارهای سازمان اموال تملیکی گسترش و تجهیز شود تا کالاهایی که در معرض باران و آفتاب قرار می گیرند فاسد نشوند و جلوی خسارت های احتمالی گرفته شود.

گفتنی است  ۳۴۷ دستگاه خودروی مصادره ای در سال جاری به ارزش۲۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان و ۸۱۷ دستگاه خودروی توقیفی به ارزش ۷۱ میلیارد و پانصدو چهل میلیون تومان بصورت  مزایده  توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به فروش رسیده است .

همچنین  تعداد ۵۰۰ دستگاه خودروی توقیفی موجود در پارکینگ نیز کارشناسی و آماده برای مزایده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار