طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تشدید مقابله با سرقت و جرائم خشن با بکار گیری یگان‌های ویژه فراجا در سیستان و بلوچستان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 26 March 2023

 

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی تشدید مقابله با سرقت و جرائم خشن با بکار گیری یگان‌های ویژه فراجا در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

دوستعلی جلیلیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سلسله طرح‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی سال 1402، این بار با حضور مقتدر همکاران انتظامی با هدف ضربه زدن به سازمان جرم سرقت‌ها و جرائم خشن و بنا به تدبیر سردار فرمانده فراجای کل کشور امروز شاهد رزمایش حضور یکان‌های ویژه در جای جای استان خواهیم بود که با حضور این عزیزان یرای مقابله و جلوگیری از جرائم خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با حضور فعال پلیس در سطح استان با مخلین نظم و امنیت و اشراری که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیندازند برخورد شدید خواهد شد و درس پشیمان کننده‌ای به آنان داده خواهد شد.

وی در خصوص کشته‌های جاده‌ای استان گفت: همکاران ما در پلیس راه‌های شمال و جنوب استان حضور فعال و پررنگی دارند که باعث کاهش کشته‌ها و مصدومان جاده‌ای شده است.

جلیلیان افزود: بخش عمده حوادث جاده‌ای سطح استان به دلیل عدم توجه رانندگان به قوانین رهنمایی و رانندگی است که طی طرح ویژه پلیس در ایام نوروز روزبه روز شاهد کاهش حوادث بوده‌ایم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار