استاندار گیلان: نوروز امسال، حدود ۸ میلیون مسافر، وارد گیلان شد که بیش از ۳ برابر جمعیت استان است.
کد خبر: ۱۰۹۸۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 26 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک گیلان؛ استاندار در نشست شورای ترافیک استان، با بیان اینکه بیش از ۸ میلیون مسافر، از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون، وارد گیلان شده است گفت: بر اساس آخرین آمار‌ها، بیش از ۳ برابر جمعیت گیلان، مسافر نوروزی وارد این استان شده است.
دکتر اسدالله عباسی، بر پایش تصویری ترافیک همه شهرستان‌های استان برای تسهیل تردد تاکید کرد و افزود: همه فرمانداران موظفند، بخشی از بودجه شهرستانی را به پایش تصویری در جاده‌ها و نصب دوربین‌های کنترل سرعت، اختصاص دهند؛ چرا که این کار، رصد دقیق و کنترل ترافیک را به دنبال دارد.
وی با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رفع نقاط پر خطر برای جلوگیری از حوادث ترافیکی به ویژه در ایام نوروز گفت: بر اساس آخرین آمار ۹ نفر در گیلان براثر تصادفات جاده‌ای جان شان را از دست داده اند و تعداد زیادی از هموطنان مان هم بر اثر این حوادث در این مدت مصدوم شده اند.
استاندار، نقش نیرو‌های پلیس در محور‌های مواصلاتی استان برای کاهش بار ترافیکی را بسیار موثر دانست و افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با همراهی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی، باید راهکار‌های کنترل ترافیک در مناطق پر تردد را در قالب طرح به شورای ترافیک ارائه دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار