کد خبر: ۱۱۰۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷ 05 June 2023

نماینده مردم خاش در مجلس گفت: انقلاب اسلامی ایران با محوریت امام خمینی(ره) به عنوان یک نعمت الهی برای ملت ایران به مرکز ثقل تفکری برای تمام ملت استکبارستیز و آزادی‌خواه جهان تبدیل ش

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خاش ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با محوریت امام خمینی(ره) به عنوان یک نعمت الهی برای ملت ایران به مرکز ثقل تفکری برای تمام ملت استکبارستیز و آزادی‌خواه جهان تبدیل شد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تفکر امام از همان ابتدا گسترش جهانی انقلاب و اسلام بود، افزود: علت دشمنی تمام عیار استکبار جهانی همین نوع تفکر امام بود، چرا که این تفکر در تمام دنیا برای سلطه‌گران تهدیدی جدی تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: امام(ره) به همه مردم دنیا نشان داد با تکیه بر خداوند متعال و ایمان به قدرت الهی می‌توان با دست خالی مقابل همه جبهه کفر ایستاد و به پیروزی رسید و همین تفکر امروز الگوی بسیاری از آزادی‌خواهان است.

حسین‌زهی خاطرنشان کرد: همان گونه که پیامبر اسلام(ص) دنبال یکپارچه کردن مسلمانان زیر پرچم اسلام بودند، حضرت امام (ره) نیز با تأکید بر وحدت کلمه و اتحاد و همدلی مسلمانان خواستار تشکیل حکومتی در راستای جهانی کردن اسلام بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار