فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی مخفی گاه ضارب مأمور وظیفه شناس پلیس زرندیه در یکی از استان های همجوار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 06 June 2023

سردار هادی رفیعی کیا در تشریح جزئیات این خبر گفت: در روز 9 خرداد ماه سال جاری مأموران انتظامی شهرستان زرندیه با اقدامات اطلاعاتی خود از تردد سه دستگاه خودروی سواری قاچاق بر مطلع و با اقدام به موقع و در عملیاتی آنها را در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان متوقف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه، یکی از قاچاقچیان بوسیله خودرو و به عمد با مأموران برخورد و از محل متواری می‌شود، بیان کرد: یکی از مأموران وظیفه شناس در این حادثه از ناحیه سر به شدت مجروح و بلافاصله پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در یکی از بیمارستان‌های زرندیه جهت ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر (عج) تهران منتقل می‌شود.

رفیعی کیا گفت: شناسایی و دستگیری متهم فراری بلافاصله در دستور کار پلیس استان قرار گرفت و 2 تیم از کارآگاهان زبده با بررسی جزئیات حادثه و گسترش چتر اطلاعاتی خود، مخفیگاه متهم را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در نیمه شب گذشته و با همکاری پلیس لرستان دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به اراک منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی در پایان ضمن اشاره به وقوع حوادث رانندگی ناشی از تردد خودروهای حامل کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی تصریح کرد: پرونده متهمان جهت رسیدگی به مرجع قضائی ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار