کد خبر: ۲۳۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶ 01 June 2016

محمدعازم کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: آزمون پایان دوره نهضت سوادآموزی باهمکاری نهضت سوادآموزی وآموزش وپرورش این شهرستان برگزار و25  نفرازمددجویان درآن شرکت کردند.

رئیس زندان چابهار کلاس‌های نهضت سوادآموزی را کمک در راستای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی زندانیان عنوان کرد و گفت: زندان فرصت مناسبی برای فراگیری دانش برای مددجویانی است که به هر دلیل از نعمت سواد محروم مانده‌اند تا به فراگیری علم و دانش بپردازند  و برای رفع مشکل  بی‌سوادی برنامه‌ریزی‌های خوبی  در زندان چابهار شده است.

وی از تداوم آموزش‌های سوادآموزی در زندان چابهار خبر داد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه اهمیتی که برای امور آموزشی و فرهنگی قائل است، برنامه‌های گسترده‌ای برای مبارزه با بی‌سوادی به انجام رسانده ‌و امید می‌رود تلاش گسترده و همگانی مردم و مسئولان دلسوز، به ویژه دست‌اندرکاران این نهاد بزرگ، پدید آمدن ایرانِ باسواد و با فرهنگ را بزودی امکان‌پذیر سازد.

کدخدایی با اشاره به اینکه نرخ باسوادی در استان بوشهر به 96 درصد افزایش می‌یابد، افزود: تلاش می‌کنیم تا آسیبی که خود فرد عاملش بوده یا جامعه بر او متحمل کرده است، در زندان رفع شود و پس از آن آماده بازگشت به جامعه شود و این نگاه سبب شده ما برنامه‌های متنوعی را در در دستور کار خود قرار دهیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار