مادرزن و دخترخوانده برای بخشش قاتل درخواست دیه 40 میلیون تومانی کردند.
کد خبر: ۲۷۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲ 06 August 2016
سی‌ام خرداد سال 88 یکی از مسئولان بیمارستان شریعتی ماهدشت کرج در تماس با پلیس، از مرگ مشکوک زن جوانی خبر داد.

ماموران آگاهی کرج همراه بازپرس یوسف رضایی، در بیمارستان حاضر شده و با تحقیق از مسئولان بیمارستان متوجه شدند ساعاتی پیش شوهر این زن، او را به آنجا منتقل کرده است. بررسی‌های اولیه پزشکان نیز نشان می‌داد او بر اثر ضربه‌هایی که به شکمش اصابت کرده، جان باخته است. در ادامه شوهر 31 ساله او به نام باقر به اتهام قتل بازداشت شد و پس از انتقال به پلیس آگاهی، به قتل همسرش اعتراف کرد.

متهم به قتل گفت: همسرم از شوهر اولش دختری نوجوان داشت. بعد از ازدواج صاحب پسری شدیم. من معتاد بودم و برای ترک آن قرص می‌خوردم. همسرم هم قرص اعصاب می‌خورد. نیمه‌شب گذشته دوباره دعوایمان شد. همسایه‌ها به پلیس زنگ زدند و وقتی ماموران آمدند، همسرم گفت دعوای خانوادگی است و ماموران رفتند.

وی افزود: صبح زود باز هم با همسرم سر مصرف زیاد دارو درگیر شدیم و او را کتک زدم. وقتی به خودم آمدم، او نیمه‌جان روی زمین افتاده بود.

با اعتراف متهم او روانه زندان شد. مدتی بعد در شعبه 80 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و با توجه به درخواست دختر مقتول و مادرزن متهم به قتل به قصاص محکوم شد که این حکم به تائید قضات شعبه 15 دیوان عالی کشور رسید.

با گذشت هفت سال از قتل و درحالی که مرد اعدامی در آستانه مجازات قرار گرفته بود، دیروز مادر و تنها دختر مقتول با حضور در شعبه دوم اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران اعلام کردند حاضرند به شرط دریافت 40 میلیون تومان از قصاص قاتل بگذرند. بنابراین به او شش ماه مهلت دادند تا این مبلغ را تهیه کند. این درحالی است که قرار شد درباره حق دیگر فرزند مقتول هم دادستان نظر دهد
برچسب ها: قتل ، اخبار حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار