کد خبر: ۲۷۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 14 August 2016

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان گفت: اکثر سرعت‌گیرهای موجود در خیابان‌های شهرهای سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زاهدان غیراستاندارد است.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، ابوالحسن ملکی با بیان مطلب بالا اظهار کرد: پلیس راهوار استانداردهای لازم برای نصب سرعت‌گیر در خیابان های شهرها را به شهرداری‌ها ابلاغ کرده است اما اکثر این سرعت‌گیرها در شهرهای استان غیراستاندارد هستند.

وی ادامه داد: در نصب سرعت‌گیرها باید هم هدف پلیس در کاهش سرعت وسایط نقلیه مدنظر باشد و هم اینکه نباید به این وسایط آسیبی وارد شود.

ملکی افزود: معمولاً در نقاط حاشیه‌ای و مکان‌های عمومی پرتردد که عابران زیادی در آنجا رفت‌وآمد می‌کنند، پلیس برای جلوگیری از تصادف و بروز حوادث مختلف، به شهرداری‌ها اعلام می‌کند تا نصبت به نصب سرعت‌گیر در آن مکان‌ها اقدام کند.

رئیس پلیس راهور سیستان و بلوچستان همچنین از پیگیری وضعیت سرعت‌گیرهای زیاد و نامناسب موجود در امتداد خیابان طالقانی به دانشگاه آزاد شهر زابل خبر داد.

این مسئول در بخش دیگری از وجود سازوکار قانونی برای اعلام شکایت از پلیس‌های متخلف در حوزه راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: مردم در صورت رؤیت تخلف از پلیس راهنمایی و رانندگی می‌توانند به واحد بازرسی پلیس در شهرهای استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: پلیس با نیروهای متخلفی که با مردم برخورد نامناسب داشته و یا جریمه خلاف واقع بکنند، برخورد می‌کند، چراکه جریمه خلاف واقع ضایع کردن حق‌الناس است.

ملکی اضافه کرد: پلیس در جهت تغییر رفتار راننده متخلف جریمه می‌کند و این جریمه تا تخلفی رؤیت نشود، صادر نخواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
امان از درد و غم مردم این استان که پایانی ندارد بنده و سایر عزیزان هم استانی که وسیله نقلیه دارند باید ماهیانه چهارصد تا پانصد هزار تومان صرف خرج جلو بندی وسیله نقلیه کنیم که این از حق زن بچه باید کم شود و به خورد وسیله نقلیه شود کمر بندی شهر چابهار از منطقه آزاد تا گلشهر هشت کیلیومتر است در فاصله هشت کیلومتر 30عدد سرعت گیر چه توجیهی می تواند داشته باشد من وسایرین نمی دانیم کارخانه تولید کننده اینها از کدوم آقا زاده است که فقط به فکر فروششان است به فکر جیب مردم نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار