کد خبر: ۲۷۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 16 August 2016

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تاريخ گواه بر اين است كه مردم استان سيستان و بلوچستان هيچ گاه تهديد براي كشور به حساب نمي آمده اند بلکه هموراه بازوی توانمند نظام بوده اند.

علی اوسط هاشمی در ششمین گردهمائي سران و معتمدين استان که با حضور سران و معتمدين طايفه شه بخش در محل استانداري برگزار شد افزود: مردم مرزنشين و غيور استان سيستان و بلوچستان در شرايط سخت به ياري و كمك اولويت ها مشتاقانه و اين ناشي از روحيه ميهن پرستي آنهاست.

وي گفت: همه انسانها مخلوق خدا هستند و ما بايد رفتار نيك و ارزنده اي نسبت به هم نوع خود داشته باشيم.

استاندار رضايت خداوند را منوط بر رضايت خلق دانست و گفت به مديران تاكيد كرده ام تدبير و كارداني شما باعث اميد دادن به موقع شود پس كارداني را سرلوحه كار خويش قرار دهيد.

نماينده عالي دولت همراهي سران و طوايف استان خصوصا" طايفه شه بخش با دولت و مديران نظام را يك فرصت دانست و گفت: مديران نيز هر چه توان دارند بايد براي پيشرفت استان و مردم آن انجام دهند زيرا اين ملت شايسته بهترين هاست.

هاشمي توجه امروز جهان و جهانيان به اين ملت را ناشي از جلوداری اين مردم دانست و گفت: حركت و فكر ارزنده شما باعث اين توجه جهان شده است.

نماينده عالي دولت تكريم را حق اين ملت دانست و گفت: رقابت براي قدرت نیست بلکه رقابت براي خدمت به مردم است.

استاندار اشاره اي به خدمات دولت در استان كرد و گفت: اعتبار هزينه شده در استان با 35 سال گذشته برابري مي كند و اين ناشي از توجه دولت به اين استان است.

هاشمي مشكلات امروز كشور را ناشي از سوء مدیریت ها دانست و گفت: همه تلاش كنيم تا اين مشكلات حل شود

وی افزود: اکنون خدمات دولت تدبير و اميد در اين استان در حال شكوفايي است: گاز نيز كه از جمله اين اقدامات است تا پايان سال 95 و حداکثرتا خرداد 96 به شهرستان زاهدان خواهد رسيد.

استاندار در جمع معتمدين طايفه شه بخش به تعدادي از پروژه هاي در حال انجام در استان از جمله احداث بيمارستان ،احداث مجتمع تفريحي، به آمادگي سرمايه گزار خارجي در اين شهرستان اشاره كرد و گفت بكارگيري نيروهاي بومي در دستور كار است انتصاب مديران جوان آگاه و تحصيل كرده از ميان شما اقوام و طوايف توانسته در رونق استان موثر باشد كه بخشدار نمونه كورين يكي از اين انتصاب هاست.

جهانتيغ مشاور استاندار در امور اقوام و طوايف نيز ضمن خير مقدم به بزرگان طایفه شه بخش گفت هماهنگي و همراهي بيشتر اقوام و سران طوايف استان با دولت نشان از همراهي دولت و ملت با يكديگر مي باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
بله جناب استاندار ما هم غیر از جذب نیروهای جوان و خلاق بومی استان چیزی دیگری نمی خواهیم اما متاسفانه متاسفانه بر عکس گفته های جنابعالی عمل می شود نمونه بارزآن عزل فرماندار زاهدان بومی استان و جایگزین نیروی غیر بومی استان چه تو جیهی دارد جناب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار