در نشست مشترک با فرماندهی پلیس سیستان و بلوچستان بیان شد
مشاور عالي فرمانده کل قوا در نشست مشترک با فرماندهان انتظامي استان، گفت: هدف دشمنان از رواج تفکرات انحرافي، فرو پاشي بنيان خانواده ها مي باشد.
کد خبر: ۲۸۰۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷ 18 August 2016
امنیت در سیستان و بلوچستان مطلوب است؛ احساس امنیت باید ارتقا یابد

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از گزارش خبرنگار پلیس حاضر در محل نشست، سرلشگر"رحيم صفوي" در نشست مشترک با فرماندهان انتظامي استان سيستان و بلوچستان ،گفت: هدف از اين سفر شناخت دقيق نسبت به مسائل کلان کشور و به ويژه در مناطق مرزي و همچنين شناسايي کمبودها و تلاش براي رفع آنها در راستاي تقويت يگان ها مي باشد.

وي افزود: وجود پديده مواد مخدر و گسترش آن در بين نسل جوان يک تهديد تلقي مي شود و همه بخش هاي مرتبط با اين حوزه، براي مبارزه با اين پديده بايد بسيج شده و پاي کار بيايند تا از آسيب هاي ناشي از آن جلوگيري شود.

مشاور فرمانده کل قوا با اشاره به تلاش دشمنان در راستاي ترويج تفکرات انحرافي و غلط ميان مردم تصريح کرد: دشمنان نظام با رواج اين تفکرات از طريق فضاي مجازي، سايت ها و شبکه هاي ماهواره اي،در تلاشند اصالت خانواده ها را هدف قرار داده و عفت و حيا را از جامعه ما خارج کنند که در اين راستا شناخت راه هاي مقابله با آن يک ضرورت است.

سرلشگر رحيم صفوي ضمن قدرداني از تلاش هاي تمام عوامل انتظامي استان سيستان و بلوچستان در راستاي حفظ امنيت خاطرنشان کرد: براي افزايش احساس امنيت در سطح استان ،همه دستگاه ها و بخش ها بايد پاي کار بيايند زيرا امنيت در استان مطلوب است ولي بايد براي ارتقاء احساس امنيت تلاش هاي بيشتري شود و با تحقق اين امر ما شاهد توسعه و شکوفايي بيشتر در منطقه خواهيم بود.

همراهي مردم با پليس ،نتيجه رويکرد جامعه محوري

در ادامه اين نشست سردار "حسين رحيمي" فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان گفت: رويکرد مديريت جهادي و تقدم اقدامات آفندي بر اقدامات پدافندي دو راهبرد کلان پليس استان است و تلاش کرده ايم تمام برنامه هاي خود را بر اساس اين راهبرد ها ادامه دهيم.

وي افزود: تلاش در جهت تعامل ،همدلي و حفظ وحدت با هدف هم افزايي مشترک بين دستگاه هاي مرتبط براي استقرار امنيت ،يکي ديگر از رويکرد هاي پليس مي باشد و در اين رابطه بيشترين تعامل را با سپاه پاسداران و شوراي تامين داشته ايم.

اين مقام ارشد انتظامي ،مردم مداري و جامعه محوري را از راهبرد هاي مهم برون سازماني پليس خواند و گفت:رويکرد جامعه محوري ،نقش بسيار مهمي در همراهي مردم با پليس در اجراي ماموريت ها داشته و حمايت مردم از پليس نسبت به گذشته روند صعودي دارد.

وي مبارزه با مواد مخدر را اولويت اصلي پليس استان خواند و ياد آور شد:از ابتداي سال جاري تا کنون ،53 تن انواع مواد مخدر توسط پليس در استان کشف شده که رشدي 49 درصدي دارد و دستگيري قاچاقچيان نيز 23 درصد نسبت به گذشته افزايش پيدا کرده است.

سردار رحيمي در بخش ديگري از سخنان خود به کاهش 13 درصدي وقوع سرقت در استان اشاره کرد و گفت:با تلاش شبانه روزي همکاران  ،88 درصد سرقت هاي رخ داده در استان کشف شده است.

فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان در بخش پاياني سخنان خود ،ارتقاء انضباط اجتماعي ،تسهيل در عبور و مرور و کاهش حوادث رانندگي را از موفقيت هاي پليس در حوزه ترافيک خواند و خاطرنشان کرد :نيروي انتظامي استان در کاهش تلفات حوادث رانندگي ،موفق به کسب رتبه برتر کشوري شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
حرف دل ما را زدی سردار
استان ما اگر شغل باشد حتی یک مورد قاچاق و دزدی و قتل ندارد. مردم این استان یلان گم نامند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار