نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با اشاره به تحرکات گروههای تروریستی در غرب کشور گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی دشمنان را نگران کرده به همین علت در صدد ناامن کردن کشور ما هستند اما هوشیاری نیروهای امنیتی تمام توطئه ها را خنثی می کند.
کد خبر: ۲۸۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 19 August 2016
آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: امنیت و قدرت ایران اسلامی دشمنان را نیز به اعتراف وادار کرده به طوری که دنیای استکبار براین باور است که بدون مذاکره، ورود و دخالت ایران قضایای سوریه، عراق، فلسطین و کشورهای دیگر حتی کشور یمن قابل حل نیست.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان بیان کرد: چندی پیش دولت فرانسه به گروهک تروریستی منافقین اجازه برگزاری یک همایش را داد و این گروهک در آنجا اعلام کرد که هدفش براندازی حکومت ایران است.
عضو خبرگان رهبری ادامه داد: به دنبال این همایش تحرکاتی در غرب کشور دیده شد به طوری که اعضای یک تیم تروریستی که قصد خرابکاری داشتند در نزدیک تهران دستگیر شده و در اعترافاتشان بیان کردند که مستقیما با آل سعود ارتباط دارند و به آنان تاکید شده به هر قیمتی باید ضربه امنیتی بزرگی به ایران وارد کنید.
امام جمعه زاهدان تاکید کرد: برای افرادی که بازیچه دشمنان شده و قصد به خطر انداختن امنیت جامعه را داشته باشند جز اعدام هیچ راه و حکم دیگری وجود ندارد.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: امنیت موجود در ایران اسلامی برای دشمنان بسیار رنج آور است به همین دلیل گروههای معاند انقلاب اسلامی را تجهیز می کنند تا به این امنیت ضربه بزنند اما هوشیاری نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی با همکاری و پشتیبانی ملت ایران همواره دسیسه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: اگر مردم همچنان با آگاهی پشت سر رهبر معظم انقلاب حرکت کنند و به دشمنان اجازه ندهند که میان مردم و رهبر فرزانه انقلاب فاصله بیندازند یقین داشته باشید که دشمنان به ویژه آمریکا نمی توانند هیچ غلطی بکنند.
عضو خبرگان رهبری گفت: رهبرمعظم انقلاب چنان پیوندی ناگسستنی میان خود و آحاد جامعه ایجاد کرده اند که با حفظ وحدت و انسجام، انقلاب اسلامی را از بزن گاهها و گذرگاههای مهم عبور داده اند.
امام جمعه زاهدان با اشاره به جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین اظهار داشت: مردم بحرین برگزاری انتخابات و توجه به آرای عمومی را خواستارند اما رژیم آل خلیفه با کشتن و مجروح کردن معترضان با گلوله های ساچمه ای و گازهای سمی و حتی محاکمه پزشکان به دلیل مداوا کردن مجروحان می خواهد مستبدانه بر مردم حکومت کند و برای رسیدن به هدف شوم خود به هر جنایتی علیه ملت بحرین دست می زند.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: صدور احکام سنگین علیه جوانان، اخراج کارگران معترض و ناراضی و تبعید آنان از کشورشان که دقیقا مخالف قوانین حقوق بشر است، از دیگر جنایات رژیم آل خلیفه در بحرین است.
آیت الله سلیمانی اضافه کرد: جلوگیری از شرکت مردم و حقوق دانان در جلسات حقوق بشر، یورش به اعتصاب کنندگان در زندان ها و اجبار به شکستن اعتصاب آنان، تعطیل کردن دفاتر مراجع تقلید و هشدار به مردم که حق پرداختن مواجب به آنان را ندارند گوشه ای از اقدامات خصمانه رژیم حاکم بر بحرین علیه مردم است.
امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اسلام عزیز نه تنها ظالمان را محکوم کرده و مورد محاکمه قرار می دهد بلکه سکوت در برابر ظلم را هم موجب عذاب الهی بر می شمرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار