مدال آور مسابقات آسیائی خاش، شب گذشته در سانحه رانندگی به دیار حق شتافت
عبدالحمید زرکزهی یکی از قهرمانان ملی و مدال آور مسابقات آسیایی و نیز سرپرست و مربی سابق تیم ووشوی شهرداری و بخشداری خاش در سالهای اخیر بر اثر سانحه رانندگی شامگاه دیشب دار فانی را وداع گفت.
کد خبر: ۲۸۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۲ 21 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان حوالی ساعت بیست شنبه شب/ سی ام مردادماه یکی از جوانان موفق در عرصه های ورزشی و دانشگاهی بر اثر سانحه رانندگی محور خاش به زاهدان حوالی کیلومتر بیست مقابل یگان مرصاد جان به جان آفرین تسلیم کرد.

رئیس اداره ورزش و جونان شهرستان خاش گفت: مصیبت وارده را خدمت خانواده ایشان، جامعه ورزشی و شهروندان خاش و سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از بارگاه خدای متعال آرزوی مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر مسئلت می نماییم.

عبدالغفور قلندرزهی افزود: تحمل ضایعه فوت و فقدان این جوان با استعداد و توانمند برای جامعه ورزشی خاش، منطقه سیستان و بلوچستان و کشور بسیار سخت است.

وی اظهار داشت: کسب چندین مدال قهرمانی مسابقات ووشوی کشوری، آسیائی و تورنمنت جهانی بعنوان ورزشکار و سرپرست و مربی تیمهای مختلف از دستاوردهای ارزشمند مرحوم عبدالحمید زرک زهی است که در سالهای اخیر برای منطقه خاش و استان به ارمغان آمد.

نادر میربلوچزهی رئیس کمیسیون فرهنگی و آموزشی شورای اسلامی شهر خاش هم گفت: این مرحوم بعنوان جوانی موفق و توانمند الگو و نمادی برای نمایش دادن ظرفیت فرزندان غیور و شجاع و ساعی و کوشای خاش و سیستان و بلوچستان بود که با فعالیتهای مستمر و شبانه روزی خود و بدون دریافت دستمزدهای کلان و نداشتن حامی ها و اسپانسرهای قوی و با مشکلات فراوان و بدهکاری ها توانست برای ایران عزت بیافریند.

وی اظهار داشت: این گونه فرزندانی را در خاش و منطقه و ایران کم داشته و کم داریم زیرا اسوه مهر و برادری و اخلاق و کوشایی هستند.

اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خاش در پیامی با تسلیت این واقعه دردناک همدردی خود را با خانواده آن مرحوم و جامعه ورزشی و شهروندان خاش ابراز داشتند.

خداحافظ قهرمان/ درگذشت قهرمان آسیایی خاش در سانحه رانندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار