استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۰۰ درصد عشایر سیستان و بلوچستان عضو بیمه سلامت هستند.
کد خبر: ۲۸۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴ 21 August 2016

  علی اوسط هاشمی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بیمه سلامت و هفته دولت برگزار شد اظهار داشت: دولت یازدهم با رویکرد تدبیر و امید و آرامش در جهت زدودن غبار فقر و محرومیت از چهره مردم سیستان و بلوچستان و افزایش شاخص‌های سلامت در استان بیمه سلامت را به اجرا گذاشته است.

وی با اشاره به اینکه 100 درصد عشایر سیستان و بلوچستان عضو بیمه سلامت هستند، افزود: طرح بیمه سلامت همگانی سبب گردید همه مردم در بحث دفترچه بیمه درمان از یک عدالت و آرامش خاطر بهره‌مند شوند.

هاشمی تصریح کرد: یکی از مهمترین و بالاترین کارها تکمیل مقوله درمان و سلامت مردم در دولت تدبیر و امید است، اداره کل بیمه سلامت استان توانسته نیاز بیمه‌ای تمامی مردم و اقشار کم‌درآمد جامعه را برآورده کند و هدفش این است تا عایداتی را که این مردم عزیز از دسترنج خود به دست می‌آورند برای مسائل معیشتی و رفاهی،  نه درمانی هزینه کنند و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش از این بخش عظیمی از مردم استان از بیمه سلامت بی‌بهره بودند که مشکلات فراوانی را برای بیماران بویژه بیماران خاص که برای درمانشان نیازمند هزینه‌های هنگفتی بودند ایجاد کرده بود و خوشبختانه اکنون کلیه هزینه‌های درمانی بیماران خاص  رایگان شده است.

وی افزود: بسیاری از خانواده‌ها به علت تمکن مالی جان بیمارشان را از دست می‌دادند که الحمدالله با اجرای طرح تحول نظام بیمه سلامت این مسئله مرتفع گردید و ارزشمندترین حق شهروندان از خدمات نظام و دولت تدبیر و امید احیا حق مردم است که باید به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار  سیستان و بلوچستان تصریح کرد: عزت بخشیدن به مردم در شعار نباشد باید در عمل ثابت کنیم هر حرکتی که در عزت بخشیدن مردم انجام گیرد در امتداد خون شهداست ما باید خادم مردم باشیم وقتی مردم را بزرگ بینیم قدمهای بزرگی برای مردم برمی‌داریم.

هاشمی افزود: در گذشته چند درصد مرگ و میر مادر و فرزند داشتیم و خیلی از انسانها بعلت تشخیص نادرست جان خود را از دست می‌دادند اما امروز به برکت نظام و دولت این مسئله حل شده و این خدمات به مردم انعکاس داده شود.

در پایان محمد صفدری مدیرکل بیمه سلامت استان گزارشی از  فعالیت‌ها و عملکرد بیمه سلامت استان ارائه کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار