مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان (ایرانشهر) گفت: 800 کیلومتر از راههای ارتباطی حوزه استحفاظی این اداره کل از ابتدای امسال تاکنون خط کشی شده است.
کد خبر: ۲۸۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 21 August 2016


به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان «ابراهیم جاوشیری» اظهار داشت: تعمیر و نگهداری روشنایی بیش از 36 کیلومتر راه اصلی و یک کیلومتر روشنایی تونل از اقدامات شاخص این اداره کل در حوزه راهداری است.
وی افزود: نصب بیش از سه هزار عدد آرم و علائم ایمنی، نصب بیش از 6 هزار عدد مسیرنمای انعطاف پذیر، رنگ آمیزی بیش از هفت هزار متر طول گاردریل به همراه هندریل از دیگر اقدامات این اداره کل باهدف افزایش ضریب ایمنی جاده هاست.
وی تصریح کرد: برای بهبود وضع ترافیک در راه های اصلی و فرعی با همکاری قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان بیش از 200 سرعتگیر نامناسب حذف و 20 نقطه حادثه خیز آشکارسازی شده است.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی جاده های ارتباطی دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است.
راه های ارتباطی شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مستقر در زاهدان و راه های ارتباطی ایرانشهر، دلگان، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان مستقر در ایرانشهر قرار دارند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار