فرمانده انتظامی زابل در شمال سیستان و بلوچستان گفت: 48 هزار لیتر سوخت قاچاق از 2 دستگاه کامیون سوخت کش در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۲۸۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷ 21 August 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا نجابت اظهار داشت: در راستای اجرای مرحله پنجم طرح سراسری کوثر و برخورد قاطع با قاچاقچیان سوخت ماموران انتظامی زابل حین کنترل خودرو های عبوری به 2 دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن ها متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون ها موفق به کشف 48 هزار لیتر نفت گاز قاچاق شده و در این رابطه 2 متهم را دستگیر کردند.
زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

**کشف 120 کیلوگرم حشیش
فرمانده انتظامی زاهدان گفت: 120 کیلوگرم حشیش با تلاش ماموران انتظامی از یک سوادگر مرگ در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ علی عارف نژاد اظهار داشت: در راستای تشدید اقدامات انتظامی وبرخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر و کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد جابجایی مقادیر زیادی مواد مخدر را دارند تیمی از عوامل تخصصی موضوع را در دستور کارخود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی خودرو حامل مواد مخدر در محور چشمه زیارت شده و دراقدامی غافلگیرانه این خودرو رامتوقف کردند.
فرمانده انتظامی زاهدان تصریح کرد: ماموران دربازرسی از این خودروی پراید120کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار