مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه آموزشی GIS با شرکت کارشناسان 6 استان کشور در شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 21 August 2016
به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان به نقل از گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان حسینعلی سارانی اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی علاوه بر مدیران و کارشناسان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، کارشناسان جی آی اس 6 استان کشور از جمله فارس، کرمان، بوشهر، سمنان، سیستان و بلوچستان و دبیر GIS کشور حضور داشتند.
وی تصریح کرد: در کارگاه آموزشیGIS کارشناسان استانهای یادشده با نحوه تکمیل نقشه های ازبیلت در سامانه کشوری سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، رفع اشکال این نقشه ها و نحوه بارگذاری آنها آشنا شدند.
وی افزود: نرم افزار GIS یکی از نرم افزارهای روز دنیاست که اهمیت زیادی در خصوص شفاف سازی به هنگام واگذاری زمین به صنعتگران و کار آفرینان دارد.
رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: این کارگاه آموزشی به مدت 9 ساعت در محل سالن آموزش شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میرشکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
سامانه gis در صورت راه اندازی کمک زیادی به تشخیص واحدها و کارگاههای داخل شهرکهای صنعتی میکند، امکان سوء استفاده برخی متخلفین را هم میگیرد. طرف متلا زمینش جایی است که مشکل با محیط زیست دارد. چون سامانه نیست کارشناس محیط زیست را برای بازدید میبرد یک زمین دیگه رو نشون میده، از این موردا زیاد بوده، بعضی وقتها بدبختانه راه و چاه خلاف رو هم عده ای اندک متخلفین دولتی نشون میدن، یا زمینی صاحب داره باز میرن اشتباهی به یکی دیگه میدن، تو بخش معدن این سامانه جلو خیلی تخلفها را گرفته،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
بنده نیز با حاج آقا میرشکار موافقم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار