رئیس اداره راه و شهرسازی زهک گفت: به مناسبت هفته دولت سه طرح با اعتباری افزون بر 11 میلیارد و 800 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 22 August 2016
به گزارش تابناک سیتان و بلوچستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ابراهیم شفیعی مقدم اظهار داشت: این طرح ها شامل روکش آسفالت راههای روستایی و آسفالت سرد محورهای روستایی سه قلعه، مستیخون، لچوی، علی جعفر و عباس آباد پیری در مجموع به طول 6 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد و 800 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.
وی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ها مشکل تردد بیش از 605 خانوار از اهالی این روستاها با جمعیتی بالغ بر 2هزار و 900 نفر از نعمت راه استاندارد بهره مند می شوند.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی جاده های ارتباطی دارای 2 اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان مرکز این استان و ایرانشهر است.
راه های ارتباطی شهرستانهای زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، خاش، میرجاوه، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان مستقر در زاهدان و راه های ارتباطی ایرانشهر، دلگان، فنوج، سرباز، قصرقند، نیکشهر، کنارک و چابهار در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان مستقر در ایرانشهر قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار