بخشدار مرکزی شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: 47 پروژه عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف این بخش آماده شده و در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۲۸۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 22 August 2016
مجتبی شجاعی گفت این پروژه ها شامل 11 پروژه برق رسانی، توسعه و اصلاح شبکه، هشت پروژه بهداشتی و درمانی شامل یک مرکز بهداشتی و هفت خانه بهداشت، 12 طرح کشاورزی شامل مرمت قنوات، آبیاری تحت فشار، احداث کانال آبیاری، جایگاه پرورش دام و مرغ، سه پروژه راهسازی و آسفالت، یک سالن ورزشی در سنگان، 10 زمین روباز ورزشی به همت دهیاری ها، یک واحد آموزشی و یک طرح آبرسانی عشایری است.
وی اظهار داشت: نخستین نمایشگاه دستاوردهای دولت و نیز نشان دادن ظرفیتها و توانمندی های بخش مرکزی خاش در زمینه های مختلف، جشنواره غذاهای محلی، بازی های بومی، تجلیل از نخبگان و کارآفرینان نمونه، ویزیت رایگان بیماران، برنامه استقرار سیاه چادر و معرفی آداب و رسوم مردمان خون گرم و نجیب خاش و معرفی خدمات دولت برای این هفته تدارک دیده شده است که با حضور مقامات استانی و محلی خاش برگزار می شود.
این مسئول ادامه داد: هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت زیرا این وحدت و تلاش در جهت تحکیم آن زمینه ساز سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران عزیز است و در این راستا دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غیور ایران زمین برای ادامه دادن راه شهیدان والا مقام و ساختن ایرانی مقتدر و استوار همواره در تلاشند.
شجاعی یادآور شد: هفته دولت فرصت مغتنمی برای بیان طرحها و افتتاح پروژه های عمرانی است اما این هفته تنها منحصر به بهره برداری از پروژه ها نیست و همانطور که عملکرد دولت طیف وسیعی از مسؤولیت ها و وظایف را شامل می شود بیان دستاوردهای فرهنگی، امنیتی، سیاسی، اجتماعی، سیاست داخلی و خارجی، اقتصادی و غیره دولت به عنوان برجستگی ها و کارکردهای بخش اجرایی نظام هم از حقوق دولت و هم از حقوق مردم از باب دانستن فعالیتهای کارگزارانشان است.
بخشدار مرکزی خاش گفت: بیان کامیابی های دولت از کانال رسانه در ابعاد داخلی، انعکاس وضعیت موجود و امید بخش برای ملت و در ابعاد خارجی نیز تبلیغ کارآمدی دولت برخاسته از رای مستقیم مردم و نظام اسلامی است و ویترین اقتدار و صلابت و وحدت داخلی در انظار گوناگون است.
وی افزود: برجسته ترین کارکرد دولت «وحدت، امنیت و آرامش» و در کنار آن تلاش و جوشش خدمات عمرانی و رفاهی مردم در بستر فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و انسانیت است.
وی گفت: جا دارد این هفته را به همه دولتمردان پرتلاش و متعهد که با تلاش صادقانه خود و شاید با برخی محدودیت های اعتباری و ابزاری اما با عشق به مردم کوشش می کنند تا چرخهای توسعه در کشور به خوبی بچرخد تبریک گفته و از خداوند متعال برای همه آنان آرزوی موفقیت کنیم.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار