معاون استاندار سیستان وبلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: به مناسبت هفته دولت 115 طرح عمرانی، کشاورزی، برقرسانی، صنعتی ومعدنی، بهزیستی، عمران روستایی، ثبت احوال و آموزشی در این شهرستان برای بهره برداری در هفته دولت آماده شده است.
کد خبر: ۲۸۲۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۸ 23 August 2016
احمدعلی موهبتی اظهار داشت: برای آماده سازی این طرح ها بیش از هشت هزار و 850 میلیارد ریال (885 میلیارد تومان) اعتبار هزینه شده است.
وی افزود: از مهمترین اقدامات دولت تدبیر وامید پیشرفت خوب طرح توسعه بندر شهید بهشتی، رسمی شدن مرز ریمدان، سرعت در ساخت راه آهن، اخذ مجوز ساخت فرودگاه بین المللی، آغاز پرورش ماهی در قفس، اخذ مجوز بیمارستان 540 تختخوابی و طرح های بزرگ و کوچک عمرانی و خدماتی در چابهار است که اجرا و تکمیل این طرح های بزرگ رشد و توسعه این شهرستان بندری را تسریع می کند.
وی گفت: در طول 2 سال اخیر طرح های خوبی در زمینه ارتقای شاخص های بهداشتی انجام شده بطوری که حدود پنج هزار میلیارد ریال برای طرح های بهداشتی هزینه شده است.
وی گفت: علاوه بر اجرای طرح های عمرانی و خدماتی، ویژه برنامه مختلفی نظیر دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار مسئولان با مردم در شهر و روستاها، تجلیل از کارکنان دولت وغیره اجرا خواهد شد.
شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.
بندر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 549 آبادی دارای سکنه تشکیل شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار