کد خبر: ۲۸۲۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 23 August 2016

فرماندار شهرستان خاش با اشاره به حمله برخی رسانه ها و فعالان مجازی به دولت و تخریب دولتمردان گفت: اگر زبان تشکر از خدمات دولت را نداریم؛ حداقل خدمات نظام، دولت و دولتمردان را با نگاه بی مهری و غیر منصفانه ننگریم.

محمداکبر چاکرزهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه سیستان و بلوچستان، نگاه غیر منصفانه و به دور از واقعیت رسانه ها به دولت را ناشی از وجود یک حس و کینه ای عمیق به خدمات صادقانه دولتمردان عنوان کرد و افزود: باعث تاسف هست که اقدامات ارزشمند دولت در حوزه های مختلف دیده نمی شود و برخی ها برای کسب قدرت زیبایی های کار مسئولان خدمتگذار را مورد حمله و تخریب قرار می دهند.

وی اظهار داشت: حاضر هستیم گزارشی شفاف از خدمات دولت با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه ای را در بخشهای مختلف ارائه بدهیم زیرا اعتقاد ما بر این است که دولت برخواسته از رای و نظر مردم به دنبال خدمت بوده و در راستای اهداف نظام و مقام معظم رهبری گام بر می دارد و چنانچه بارها مورد توجه و عنایت ایشان واقع شده است.

وی اظهار داشت: هفته دولت فرصتی ارزشمند برای بیان خدمات انجام شده توسط دولتمردان است لذا توصیه ما به مدیران نیز همین هست که از این ظرفیت به خوبی بهره ببرند و در رسانه ها و اجتماعات فرهنگی و دینی و عمومی خدمات را تشریح کنند.

به گفته وی در هفته دولت امسال بیش از هشتاد طرح مختلف با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال افتتاح می شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار