مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: فاز 4 مجتمع آبرسانی بندینی و پروژه آبرسانی روستای دودر شهرستان کنارک به مناسبت نخستین روز هفته دولت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 24 August 2016
محمدرضا نارویی روز سه شنبه گفت: 4 هزار و 290 نفر با بهره برداری از مجتمع 9 روستایی بندینی با اعتباری افزون بر 128 میلیارد ریال از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند که شاخص برخورداری جمعیت شهرستان کنارک 5 درصد ارتقا می یابد.
وی تصریح کرد: همچنین مجتمع 4 روستایی دودر با جمعیتی معادل 500 نفر و اعتباری افزون بر 16 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی با اشاره به پروژه های هفته دولت این شرکت گفت: مرحله یک پروژه بزرگ دشت سوران شهرستان سیب و سوران، مرحله یک مجتمع گلوگاه زاهدان و ناگ پهن سراوان در این هفته به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در هفته دولت امسال 5 طرح آبرسانی روستایی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد.
نارویی اظهار داشت: با افتتاح طرح های آبرسانی روستایی 33 روستا و جمعیتی معادل 12 هزار و 126 نفر با رویکرد اقتصاد مقاومتی از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
وی ادامه داد: 156 میلیارد ریال برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است.
وی ادامه داد: شاخص بهره مندی از آب آشامیدنی روستایی در سیستان و بلوچستان با بهره برداری از این پروژه ها نیم درصد ارتقا پیدا می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار