فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:
فرمانده انتظامي استان گفت:در درگيري مسلحانه ماموران پليس با قاچاقچيان مسلح ،يک باند بزرگ مواد مخدر منهدم و 902 کيلو مواد افيوني کشف شد. قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و نیز با توجه به عدم کنترل مناسب مرزها از طرف همسایه شرقی به پاکستان گریختند.
کد خبر: ۲۸۳۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸ 24 August 2016

سردار حسين رحيمي گفت: مبارزه با مواد مخدر در استان سيستان و بلوچستان به دليل همجواري با دو کشوري که کانون اصلي کشت و توزيع مواد مخدر در سطح جهان به شمار مي روند از اوليت هاي مهم بوده و همواره در دستور کار قرار دارد. 

وي افزود: در راستاي اين مبارزه شبانه روزي و رصد مداوم باندهاي بزرگ توزيع کننده مواد مخدر، مأموران انتظامي شهرستان "سراوان" با هدايت اطلاعاتي پليس مبارزه با مواد مخدر استان ،از فعاليت يک باند بزرگ که با ورود به مرز ،مقادير زيادي مواد مخدر را در ارتفاعات منطقه "گشت" سراوان دپو کرده بودند، مطلع شدند.

رحيمي با بيان اينکه پس از بررسي هاي دقيق و اطمينان از صحت اين خبر، تيم هاي عملياتي و تخصصي پليس به منطقه اعزام  شدند ،تصريح کرد: سوداگران مرگ با حضور غافلگيرانه عوامل انتظامي با آنها به صورت مسلحانه درگير  و پس از مدتي درگيري با به جا گذاشتن مواد مخدر دپو شده و استفاده از تاريکي شب و کوهستاني بودن منطقه ،متواري شدند.

فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: مأموران در پاکسازي منطقه درگيري موفق به کشف 877 کيلو ترياک و 27 کيلو مرفين شدند و تلاش براي دستگيري قاچاقچيان همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار