دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی: پتروشیمی مکران سبب آبادانی، رفاه و رونق اقتصادی منطقه خواهد شد. احمد مهدوی ابهری دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی از شهرک پتروشیمی مکران بازدید نمود. در این بازدید چندساعته که مدیرعامل شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران و سرمایه‌گذاران واحدهای مستقر در شهرک حضور داشتند، مهدوی محل کنونی سایت را بهترین جای ایران برای بارگذاری هاب سوم پتروشیمی دانست.
کد خبر: ۲۸۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 24 August 2016
پتروشیمی مکران سبب آبادانی، رفاه و رونق اقتصادی منطقه 
احمد مهدوی ابهری دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی از شهرک پتروشیمی مکران بازدید نمود. در این بازدید چندساعته که مدیرعامل شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران و سرمایه‌گذاران واحدهای مستقر در شهرک حضور داشتند، مهدوی محل کنونی سایت را بهترین جای ایران برای بارگذاری هاب سوم پتروشیمی دانست.
 
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی مکران، مهدوی با اشاره به اینکه مکران نگین خاک خورده ایران است، کار و تلاش را باعث ظاهر شدن این گنج نهفته دانست و بیان کرد این تلاش و جهد در شهرک پتروشیمی مکران به خوبی مشخص و آشکار است.
این مدیر سندیکای پتروشیمی همچنین افزود تا پیش از این بازدید تصوراتی از شهرک پتروشیمی مکران داشتم، ولی با بازدید امروز و مشاهده حجم عظیم کارهای صورت گرفته به آینده آن بسیار امیدوار شدم و بی شک این شهرک سهم بسزایی در دستیابی صنعت پتروشیمی به افق‌های چشم‌انداز 1404 خواهد داشت.
انجمن صنفي كارفرمايي صنعت پتروشيمي با بيش از 64 شركت عضو از جايگاه ويژه‌اي در صنعت پتروشيمي كشور برخوردار است و به عنوان بزرگترين تشكل صنفي كشور در اين حوزه شناخته می‌شود.
در اين انجمن مديران بيش از 64 شركت بزرگ توليد كننده محصولات واسطه‌اي و نهايي پتروشيمي گرد هم آمده‌اند تا با تعامل و همفكري با يكديگر و با يك زبان مشترك ضمن انجام فعاليت هاي صنفي در جهت تحقق و حفظ منافع جمعي، دولت را در فراهم آوردن زمينه ها و بسترهاي مناسب در عبور موفقيت آميز از مرحله گذار اقتصادي ياري دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار