فرماندار زاهدان گفت: باهدف رونق گردشگری و رشد اقتصادی در زاهدان بازارچه سنتی در زاهدان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۲۸۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 24 August 2016

 مجتبی خانجانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات فرمانداری زاهدان برگزار شد اظهار داشت: بدنبال اجرای طرحهای مختلف در شهر زاهدان بازارچه ستنی در جوار راه آهن شهر زاهدان ایجاد می‌شود.

فرماندار زاهدان گفت: این بازارچه مجهز به رستوران و غرفه‌های فروش خواهد بود و زمینه را برای رفاه گردشگران در جهت تامین اقلام مورد نیاز و همچنین معرفی صنایع دستی  و فروش بازاریابی فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه  در راستای ایجاد سیما و منظر مناسب شهری گاراژ سلمانزاده و بازار ملل واقع دربلوار امام خمینی تبدیل به بازارچه‌های مرزی می‌شوند، افزود: ساماندهی بازار رسولی نیز یکی دیگر از اقدامات انجام شده توسط فرمانداری زاهدان است و کار ساماندهی دست فروشان در این محدوده  در دست اجراست.

خانجانی تصریح کرد: مقرر شده تا حدود 500 دست فروش این منطقه در محلی در همان نزدیکی ساماندهی شوند و در این خصوص زمین نیز اختصاص یافته است همچنین 700 جایگاه عرضه مرغ زنده نیز در زاهدان جمع‌آوری شده است.

وی گفت: هم‌اکنون یک کانون فعال با 130غرفه در بحث عرضه مرغ زنده در خیابان کوثر زاهدان داریم و قصد داریم تا این افراد رابه سمت مرغ کشتار روز سوق دهیم تا شرایط بهتری در این بخش فراهم شود.

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه  اجرای طرح آبیاری آبهای سطحی، ساماندهی مبادی ورودی، ایجاد المان‌ها از دیگر اقدامات فرمانداری زاهدان است، افزود: میدان قرآن در ورودی جاده زابل، مشهد، زاهدان ایجاد می‌شود و محوطه‌ای برای نمایش آثار فرهنگی و تمدنی استان فراهم می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
باساماندهی مرغ زنده توسط مسولیین محترم دستاوردی که نصیب مردم محروم شدنزدیک به دو برابرشدن قیمت مرغ ومحدود شدن ان وافتادن بازار وسود سرشار دردست عده ای محدودومحرومیت سفره عده ای ازمردم ازاین نعمت خداوندی شد چراکه درچند ماه اخیر وقبل ازاین ماجرا مرغ زنده گاها 4الی4/5هزارتومان درمناطق حاشیه ای شهر که مردم محروم وبی بضاعت روزگار میگذرانند بود ولی الان متاسفانه بالای8هزارتومان است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار