20 پروژه مختلف عمرانی، بهداشتی و ورزشی با حضور فرماندار و مقامات محلی در بخش نوک آباد شهرستان خاش مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۴۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹ 25 August 2016

فرماندار خاش روز چهارشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از این طرح ها گفت: 13 خانه بهداشت روستایی، پنج پروژه برق روستایی، یک راه روستایی و یک زمین ورزش ساحلی از جمله طرحهای راه اندازی شده امروز در نوک آباد است.
محمداکبر چاکرزهی افزود: برای اجرای این طرحها بالغ بر 56 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار داشت: این طرحها در شهر نوک آباد، دهپابید، اسکل آباد و روستای چاه ریگک اجرا شده است.
فرماندار خاش ادامه داد: همچنین در این روز کلنگ ساخت سه پروژه بهداشتی در دهپابید به زمین زده شد که شامل یک مرکز خدمات درمانی به مساحت 450 متر مربع، مرکز تسهیلات زایمانی به مساحت 150 متر مربع و مرکز پانسمانی به مساحت 100 متر مربع با مجموع اعتبار پیش بینی شده 10 میلیارد ریال است.
چاکرزهی اظهار کرد: هفته دولت امسال افزون بر 80 پروژه در ابعاد مختلف و با هزینه ای بالغ بر 220 میلیارد ریال در شهرستان خاش به بهره برداری می رسد.
مهدی جمشیدزهی بخشدار نوک آباد خاش نیز از اقدامات ارزشمند دولتمردان در جهت خدمت به مردمان خوب و نجیب منطقه قدردانی کرد و گفت: خداوند را شاکریم با تعامل و همراهی مردم با دولت و نگاه ویژه مسئولان شاهد ارتقای شاخصهای عملکردی دولت هستیم.
احمد هاشمزهی از بزرگان و ریش سفیدان منطقه نوک آباد خاش نیز از اقدامات دولت تدبیر و امید در این منطقه تقدیر کرد و گفت: مردم ما به همراهی با دولت افتخار می کنند و خود را وقف خدمت به جامعه کرده اند.
دیدار فرماندار و مسئولان خاش با خانواده شهید محمد کرد و بازدید از مرکز فوریتهای پزشکی دهپابید از برنامه های دیگر سفر فرماندار به بخش نوک آباد خاش بود.
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت گرامی داشت هفته دولت ساعت 17 روز پنجشنبه چهارم شهریور در جاده سلامت خاش برگزار می شود.
از عموم شهروندان دعوت شده در این همایش شرکت کنند و به قید قرعه جوائزی بین شرکت کنندگان توزیع می شود.
در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش با بخشدار مرکزی و شماری از علما و معتمدان شاخص این بخش ضرورتهای حفظ وحدت و همدلی مورد تاکید قرار گرفت.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار