دبیرکل انجمن کارفرمایی پتروشیمی در بازدید از شهرک پتروشیمی مکران
احمد مهدوی ابهری دبیر انجمن کارفرمایی پتروشیمی گفت تا پیش از این بازدید تصوراتی از شهرک پتروشیمی مکران داشتم، ولی با بازدید امروز و مشاهده حجم عظیم کارهای صورت گرفته به آینده آن بسیار امیدوار شدم و بی شک این شهرک نقش بسزایی در دستیابی صنعت پتروشیمی به افق‌های چشم‌انداز 1404 خواهد داشت.
کد خبر: ۲۸۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 25 August 2016
 شهرک پتروشیمی مکران؛ نگین مکران/ قطب سوم پتروشیمی در چابهار از دو قطب عسلویه و ماهشهر پیشرفته‌تر است
 احمد مهدوی ابهری دبیرکل انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی از شهرک پتروشیمی مکران بازدید نمود. در این بازدید چندساعته که مدیرعامل شرکت پتروشیمی توسعه نگین مکران و سرمایه‌گذاران واحدهای مستقر در شهرک حضور داشتند، مهدوی محل کنونی سایت را بهترین جای ایران برای بارگذاری هاب سوم پتروشیمی دانست.
 به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان، مهدوی با اشاره به اینکه مکران نگین خاک خورده ایران است، کار و تلاش را باعث ظاهر شدن این گنج نهفته دانست و بیان کرد این تلاش و جهد در شهرک پتروشیمی مکران به خوبی مشخص و آشکار است.
این مدیر سندیکای پتروشیمی همچنین افزود تا پیش از این بازدید تصوراتی از شهرک پتروشیمی مکران داشتم، ولی با بازدید امروز و مشاهده حجم عظیم کارهای صورت گرفته به آینده آن بسیار امیدوار شدم و بی شک این شهرک سهم بسزایی در دستیابی صنعت پتروشیمی به افق‌های چشم‌انداز 1404 خواهد داشت.
وی افزود طبق سند چشم‌انداز باید در افق 1404 عربستان را از لحاظ تولید پتروشیمی پشت سر بگذاریم، لذا باید صنعت پتروشیمی را توسععه دهیم که چابهار و سایت کنونی بهترین مکان در ایران برای این کار است.
وی با اشاره به تصور اشتباه برخی مبنی بر آلاینده بودن صنعت پتروشیمی در چابهار گفت که باید این موضوع را از سر به در کرد. مدیران این شهرک به دنبال مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت پتروشیمی می‌باشند که بی‌شک به جز آبادانی برای منطقه ارمغانی نخواهد آورد. 
وی افزود مردم نباید اینجا را با عسلویه و ماهشهر قیاس کنند، این شهرک پیشرفته‌تر و مدرن‌تر و با استفاده از فرصت به وجود آمده پسابرجام و امکان استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا کاملا مدرن راه‌اندازی خواهد شد.
انجمن صنفي كارفرمايي صنعت پتروشيمي با بيش از 64 شركت عضو از جايگاه ويژه‌اي در صنعت پتروشيمي كشور برخوردار است و به عنوان بزرگترين تشكل صنفي كشور در اين حوزه شناخته می‌شود.
در اين انجمن مديران بيش از 64 شركت بزرگ توليد كننده محصولات واسطه‌اي و نهايي پتروشيمي گرد هم آمده‌اند تا با تعامل و همفكري با يكديگر و با يك زبان مشترك ضمن انجام فعاليت هاي صنفي در جهت تحقق و حفظ منافع جمعي، دولت را در فراهم آوردن زمينه ها و بسترهاي مناسب در عبور موفقيت آميز از مرحله گذار اقتصادي ياري دهند.
شهرک پتروشیمی مکران؛ نگین مکران/ قطب سوم پتروشیمی در چابهار از دو قطب عسلویه و ماهشهر پیشرفته‌تر است 
شهرک پتروشیمی مکران؛ نگین مکران/ قطب سوم پتروشیمی در چابهار از دو قطب عسلویه و ماهشهر پیشرفته‌تر است 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
استاد دانشگاه زاهدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
پا به جفت همه بیان سر کار و مشکلات بانکی حل بشه و خوراک کافی بتونن همین الان بهش بدن باز هم به 1404 نمیرسه
چون اینجا حداقل 10سال کار داره و 1404 کمتر از 8 سال دیگست
مهندس ولایی از عسلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
شاید نظام بخشی از بودجه دفاعی و مرزبانی را هم به این پتروشیمی بدهد جای دوری نرود.با تکمیل آن امنیت منطقه تضمینی تامیین میشود
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۲
این صنعت سیستان‌وبلوچستان رو نجات میده اگه درست اجراش کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار